Clear

En dit is hem dan, het clear album van de sneak peak. De pagina's zijn gesneden uit een transparant vel van 30 x 30. Het papier dat ik g...

En dit is hem dan, het clear album van de sneak peak. De pagina's zijn gesneden uit een transparant vel van 30 x 30. Het papier dat ik gebruikt heb is van K&Company "Mira Colle". Verder heb ik rub-ons van Basic Grey, clear stamps van Autumn Leaves, zwarte en witte stazon stempelinkt, een witte soufflé pen, een zwarte identipen, papicolor, strass steentjes, bloemetjes van Prima Flowers "Esprit" en lintjes en fibres gebruikt. Een aantal dingen, zoals de tekst en het frame op de 3e foto zijn gesneden met de Silhouette en het boekje is ingebonden met de Bind it All. De witte bloemen zijn gesneden uit Vellum, dit geeft een heel mooi effect in een transparant album maar dat komt er op de foto's helaas niet zo goed uit.





Onderstaande LO is ook gemaakt voor het festival, maar toen ik deze foto nam was hij nog niet helemaal klaar, ik had geen transparante sheet meer waar hij op moest, dus heb ik hem tijdens het festival afgemaakt. Maar eerlijk gezegd vind ik hem zelf zo het mooist. Het papier is van Making Memories "Ava Artison Edge Pink" en daarop heb ik papier van Basic Grey "Infuse" en een bladzijde uit een oud boek gebruikt. Op de witte bloem rechtsboven de foto heb ik nog een bloem, gemaakt van transparante sheet en bewerkt met een roze soufflé pen, gebruikt.

You Might Also Like

6 reacties

  1. Prachtig Alma! Wat een werk zal dat geweest zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HOLIEMOLIE wat een geweldig gaaf kunstwerk !!!!Daar zul je heel wat complimenten mee hebben gehad denk ik Alma !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. supermooi transparant boekje heb je gemaakt alma. echt eentje om inspiratie in te vinden. mag ik m in mijn "beg-steal-borrow" mapje toevoegen??? groetjes, nicky

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met het Googlen op de zoekterm "Stazon" kwam ik op jouw weblog uit en zag ik dit geweldige clearalbum!

    Wat een supermooi boekje heb je gemaakt!

    Groetjes Nicole www.scrapaddiction.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor jullie leuke en enthousiaste reakties!

    Tuurlijk mag je hem gebruiken voor inspiratie Nicky!

    BeantwoordenVerwijderen

Follow Me