Doodle LO

Deze lay-out heb ik gemaakt voor de wedstrijd in het digitale scrapbook magazine (nr.5 ) van het scrapbook forum . De opdracht was: gebruik...

Deze lay-out heb ik gemaakt voor de wedstrijd in het digitale scrapbook magazine (nr.5 ) van het scrapbook forum. De opdracht was: gebruik 7 stroken van 3 x 30,5 cm uit 2 verschillende dessins papier, gebruik een 3e dessin om je foto op te matten en versier het geheel met doodles. Ik heb papier van Basic Grey uit de lijn "Mellow" gebruikt, knoopjes, bloemen, brads en voor de rest alleen gedoodled met een zwarte identipen en witte soufflé pen. Mijn LO is 2e geworden :-)

I made this lay-out for a game on the scrapbook forum with the task: use 7 pieces of paper 3 x 30,5 from two different dessins, use a third one to mat the photo and use doodling. I used Basic Grey "Mellow", buttons, brads and a black and white pen. My LO became 2nd :-)

You Might Also Like

5 reacties

  1. Hij is niet zichtbaar Alma. Ik zie alleen een kruisje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kon hem wel zien Marja, ook op een andere PC, maar heb de foto voor de zekerheid opnieuw geplaatst. Hopelijk kun je hem nu wel bekijken ;-) Groetjes, Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er geweldig uit Alma. Leuke foto hoor. Dat van die pins vind ik trouwens ook een super goed idee. Fijne paasdagen Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi hoor Alma! Leuke foto trouwens. Die speldjes ga ik zeker ook eens proberen, kan je altijd wel ergens voor gebruiken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gaaf geworden Alma! En gefeliciteerd met je tweede prijs! Goed joh!

    BeantwoordenVerwijderen

Follow Me