Weer thuis!

We zijn weer thuis na een heerlijke week! Prachtig weer, warm waardoor de sneeuw van mindere kwaliteit was, maar dat mocht de pret niet druk...

We zijn weer thuis na een heerlijke week! Prachtig weer, warm waardoor de sneeuw van mindere kwaliteit was, maar dat mocht de pret niet drukken. We hebben ontzettend veel plezier gehad. De terugreis was iets minder, hevige storm in Duitsland waardoor er vanalles langs en op de weg gewaaid was, maar we hebben het overleefd. Vanmiddag weer aan het werk geweest, tja er zal toch weer geld in het laatje moeten komen ;-), en daar lag nog een verjaardagskadootje op mij te wachten van mijn collega'sDit boek stond al een tijdje op mijn verlanglijstje, ik vind hem zo mooi! Ik ga nu heerlijk op de bank zitten, beentjes omhoog en genieten van al het moois in dit boek!

You Might Also Like

5 reacties

  1. Dat is lekker thuis komen Alma !!! fijn dat je vakantie zo heerlijk was kun je er weer ff tegen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. welkom terug Alma en jaaaa dat boek is een echte aanrader, veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom terug! Dat boek ziet er veelbelovend uit. Ik ben benieuwd wat voor moois je eruit gaat maken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig zijn jullie weer heelhuids thuis!Altijd onvoorspelbaar hé het weer!Het lijkt mij ook een geweldig boek om te hebben Alma! veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. We kunnen niet wachten....om wat mooi's uit dit boek te mogen zien, veel fun...

    Warme groetjes van Anita.

    BeantwoordenVerwijderen

Follow Me