Christmas Decorations

Ik ben gek op kerstpapier en was dan ook helemaal blij toen ik mijn DT pakket van Creabest ontving; het heerlijke kerst papier van Fancy Pan...

Ik ben gek op kerstpapier en was dan ook helemaal blij toen ik mijn DT pakket van Creabest ontving; het heerlijke kerst papier van Fancy Pants 'Christmas Magic'! Het inspireerde mij tot het maken van dit boekje met foto's van onze kerst decoraties. De basis van het boekje is cardstock, gesneden in verschillende maten, en is daarna bekleed met dessin papier, geponsde randen (Fiskars Treading water punch en Slim Edger Punch Parisian) en sticker randen uit het vel 'Christmas Magic Sticker'. Het boekje is 14,5 cm hoog, de smalste pagina is 11,5 cm breed (incl ponsrand) en de breedste is 17,3 cm breed (incl golfrand).






In rollen kado papier zit vaak een stuk karton dat wel wat weg heeft van kraft cardstock, het is alleen iets dunner. Hiervan heb ik het envelopje gemaakt waarin ook nog wat deco foto's zitten. Hij is bestempeld met Versamark watermark inkt en op de achterkant heb ik de stempelafdruk ge-embossed met witte embossingpoeder.



Bedankt voor je bezoekje/Thanks for stopping by

You Might Also Like

14 reacties

  1. Wow wat een mooi boekje zeg...!

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi boekje! Leuk dat je de foto's neutraal hebt gelaten, geeft mooi effect bij het papier!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuk boekje Alma. Vind die koe wel heel erg leuk als kerstdecoratie trouwens.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alma, je hebt echt een super mooi kerstboekje gemaakt, mijn complimenten. Prachtig papier.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oohhh super alma wat een gaaf
    prachtig boekje zeg.
    heel leuk om naar te kijken

    groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow Alma wat een prachtig kerstboekje heb je gemaakt. Ben weg van het papier. Leuk die koe met muts.....
    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig boekje Alma, echt super mooi!
    Groetjes,
    Carin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tjee, wat een geweldig boekje Alma! Ik moest wel lachen om je geweldige idee (zoals alle ideën die je vaak hebt met recycle materiaal) om een envelop te maken met het karton binnen in een rol kadopapier!! Echt weer een uitvinding van jou! :))
    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow Alma, wat een supergaaf boekje heb je gemaakt. Ik ben gek op dit soort projecten. Super, een boekje om duizend keer door te kijken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauuuuw wat een super mooi boekje en je hebt me wel op een idee gebracht want ik heb ook nog van dat papier

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtig boekje is dat geworden zeg en die zwart wit foto's passen er perfect bij,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauwwwwwwwwww Alma, wat een schitterend boekje is dat zeg!!!
    En dat papier is sooooooooooo mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is gewoon weg prachtig gemaakt.
    Ik hoop dat ik binnenkort ook allemaal van die dingen kan gaan maken.
    Maar daar heb ik nog veel materialen voor nodig om ziets te bekomen.
    Groetjes sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig boekje is dit Alma, mooie details heb ik weer gezien.!!!!

    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Follow Me