Allemaal beestjes en meer

Afgelopen zaterdag werd er in de Pipoos weer een open dag gehouden en voor deze gelegenheid mocht ik werken met het mooie papier van KaiserC...

Afgelopen zaterdag werd er in de Pipoos weer een open dag gehouden en voor deze gelegenheid mocht ik werken met het mooie papier van KaiserCraft, Devonshire Collection. Ik kon wel merken dat het een hele tijd geleden was dat ik gescrapt had en het gevoel is nog steeds niet terug, maar de werkstukken zijn redelijk naar mijn zin geworden. In de winkel heb ik nog een kaartje en cadeau label voor een wijnfles gescrapt en de laatste vond ik zelf  van alle werkstukken die ik gemaakt had het mooist geworden maar helaas heb ik daar geen foto van.





Bedankt voor je bezoekje/Thanks for stopping by

You Might Also Like

5 reacties

  1. Wat prachtig allemaal Alma!! Niks van te merken dat je een tijdje niet hebt gescrapt hoor! :)
    Ik vroeg het me al af wanneer we weer wat van je zouden lezen want het was alweer een tijdje terug...begon je gewoon te missen.
    Fijn dat je weer even de tijd had om te bloggen en hopelijk tot gauw!
    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke dingen heb je gemaakt zeg. Ik vind de LO helemaal leuk en dat memobordje is een erg leuk kado-idee!! Ga ik onthouden!

    Groetjes,

    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke dingen heb je weer allemaal gemaakt Alma, je lootje vind ik echt super, en die foto vooral, geweldig zeg

    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, dat memobord is gaaaaaf!!!! Mooi hoor!!

    Groetjes Frences

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige dingen heb je weer gemaakt! Super!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Follow Me