Pins

Op het scrapbook forum gaf iemand een tip hoe je heel gemakkelijk en goedkoop zelf van die leuke pins kunt maken. Natuurlijk moest ik dat ze...

Op het scrapbook forum gaf iemand een tip hoe je heel gemakkelijk en goedkoop zelf van die leuke pins kunt maken. Natuurlijk moest ik dat zelf ook even uitproberen ;-), dus heb ik mijzelf gisteravond geïnstalleerd op de bank met om mij heen al mijn dozen met kralen. Terwijl ik zat te kijken naar mijn favourite serie Bones heb ik deze pins gemaakt.Het is echt super makkelijk! Je neemt kettelstiftjes, of zoals ik spelden met een platte kop, rijgt daar kraaltjes op en lijmt ze vast. Ik heb daarvoor de extra sterke gel lijm van Pritt gebruikt. Nu nog gaan bedenken waarvoor ik ze ga gebruiken ;-)

On the scrapbook forum I read the tip of how to make your own pins. Ofcourse I had to try it myself and it's so easy! Use a pin, beads and glue and they are ready to use. Now I have to think of something to use them on ;-)

You Might Also Like

9 reacties

  1. He Alma wat leuk om te zien dat iemand er al gebruik van maakt. Super. Zie dat jij eerst een klein kraaltje en dan een iets grotere kraal hebt gebruikt. Dat ziet er ook leuk uit. Toppie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is weer een SUPERTIP Alma! Ik zie inderdaad overal van die mooie pins, maar dit is een geweldige oplossing. Kralen zat tenslotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja Wendy, vond het zo erg leuk eruit zien, dat moest ik gewoon ook maken ;-) Bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooo wat een geweldige tip zeg! Daar ga ik zeker gebruik van maken, moet alleen wat grotere kralen kopen zie ik ;) Dank je wel voor het delen van de tip Alma!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee. Dat ga ik ook zeker proberen!
    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een super idee alma...
    dank je wel voor de tip :D:D:D:D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk tipje , bedankt Alma!Wat heb je weer mooie creaties gemaakt de laatste tijd!! het was weer leuk om te bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oooooooooh wat super allemaal Alma!

    BeantwoordenVerwijderen

Follow Me