Stempelswap

Ik doe mee op de club van Tiets aan de stempelswap met het thema lente. Van het pakketje dat ik toegestuurd kreeg heb ik dit kaartje gemaakt...

Ik doe mee op de club van Tiets aan de stempelswap met het thema lente. Van het pakketje dat ik toegestuurd kreeg heb ik dit kaartje gemaakt.
Het was even zweten na meer als een week niet gescrapt te hebben, maar uiteindelijk is het goed gekomen ;-) Ik heb geen flauw idee waar het papier en de stempel van zijn. De blaadjes en de fasteners zijn gemaakt met een QK die en het koord is scrappers floss. Het kleine bloemetje is geponsd en de teksten geprint.

You Might Also Like

7 reacties

  1. Ik had hem al op de club van Tiets in het album zien staan. Ik vind het een schatje. Hoe schik jij die mooie krulletjes toch altijd op je kaarten en hoe maak je dat vast?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank jullie wel!

    Dicky, ik "schik" de krulletjes door het lint tussen mijn vingers te rollen, je ziet dan al gauw krulletjes ontstaan en die plak ik vast met een beetje houlijm.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hem lekker in het echt mogen bewonderen en hij is geweldig Alma!! De achterkant trouwens ook ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He Alma, denk dit kaartje ken ik,hij staat hier namelijk te pronken naast me pctje :D
    Ik vind hem schitterend hoor!!! en ook de achterkant is gaaf!!! Is dat trouwens een stempel met je eigen naam? vind het ssssuper!!
    Groetjes Christine

    BeantwoordenVerwijderen

Follow Me