The Joy of Christmas

De eerste reactie van Rick toen hij deze foto's zag was 'het lijkt net of ik elfen oortjes heb'  Ja, dat lijkt er idd wel een be...

De eerste reactie van Rick toen hij deze foto's zag was 'het lijkt net of ik elfen oortjes heb' Photobucket Ja, dat lijkt er idd wel een beetje op maar ik vind het schattige foto's van een meestal stoere jongen!! Ik heb er weer een DT LO-tje van gemaakt voor Creabest met het papier van Fancy Pants 'Christmas Magic'. De titel en het rendier zijn gesneden met de Silhouette.

Bedankt voor je bezoekje/Thanks for stopping by

You Might Also Like

4 reacties

  1. Wat een mooie! De achtergrond past er ook heel mooi bij, mooi papier!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige layout Alma! Je hebt het gezellige kerstsfeertje heel goed vast kunnen leggen in deze layout. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie lo!!! Het is ook mooi papier he? Ik heb er kerstkaartjes van gemaakt. Ik vind de oren wel meevallen hoor. Het was mij niet opgevallen.

    groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Follow Me