2 Nieuwe bewoonsters

Vandaag heb ik 2 nieuwe dames opgehaald, ze zijn nog geen jaar oud, die de groep van 6 kipjes komen versterken. Ik ben helemaal weg van de B...

Vandaag heb ik 2 nieuwe dames opgehaald, ze zijn nog geen jaar oud, die de groep van 6 kipjes komen versterken. Ik ben helemaal weg van de Buff Columbia Wyandottes, het blijft mijn favoriete kleur, maar toch wilde ik er graag een paar ander gekleurden bij hebben en dat zijn 2 Witte Columbia Wyandottes geworden. Het gaat tot nu toe heel goed met de andere dames en heer, alleen wilde 1 nog niet gelijk het hok in. Ze ontsnapte toen ik haar wilde pakken en heeft mij door de hele tuin laten rennen voor ik haar eindelijk te pakken had. Ze legde al eieren maar nu zal ze wel even van de leg zijn denk ik ;-)


Bedankt voor je bezoekje/Thanks for stopping by

You Might Also Like

4 reacties

  1. Wat een leuke dametjes zeg. Ik had graag meegekeken toen je ze ging vangen. hihihii

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, dat had ik wel es willen zien dat jij achter die kip aanrende om haar te vangen.!! Mooie dames hoor.

    groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Alma,
    Prachtige kippie's,doet aan mijn vader denken.Mijn vader heeft altijd hier mee gefokt.Mijn vader fokte blauw gezoomde Wyandotten,prachtig.
    Veel plezier ermee,gr Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige dames Alma! Ja die zijn vast even van de leg nu hahahaha! Over leggen gesproken...de witte Wyandottes die wij hebben sinds vorig jaar begrijpen nog steeds niet dat je een ei moet leggen in het leghok en niet in de ren. Helemaal jammer nu want ze leggen soms een ei en dan is ie bevroren en kan ie rechtstreeks de prullebak in :(
    Succes met de meiden!
    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen

Follow Me