Budget scrap en kerst LO

Het 12e nummer van het digitale magazine van het Scrapbookforum is weer uit en dit zijn de projecten die ik voor het magazine heb gemaakt: ...

Het 12e nummer van het digitale magazine van het Scrapbookforum is weer uit en dit zijn de projecten die ik voor het magazine heb gemaakt:

SIKU boekje:


We kregen de opdracht een budget scrap te maken. Best nog moeilijk hoor ondanks dat ik genoeg budget materiaal verzameld heb sinds ik scrap. Doordat mijn kids en ik 's avonds thee drinken kwam ik op het idee een boekje met theezakjes te maken. We hebben allemaal zo ons eigen favoriete smaakje dus had ik heel snel genoeg zakjes gespaard. De kaft van het boekje is gemaakt van een stuk karton. De titel is gemaakt met letters geknipt uit een tijdschrift en de sluiting van 2 geponsde rondjes, splitpennen en een koordje dat aan een kledinglabel zat.




Er zijn 2 theezakjes met de ruggen tegen elkaar aangeplakt, zwart gemaakt met een dikke stift en daarna is er aan beide kanten een restje dessin papier opgeplakt. De meeste labels in de theezakjes zijn kledinglabels de rest is gesneden uit cardstock. Op de voorkant van de Labels zijn foto's geplakt van Rick zijn favoriete SIKU trekkers/machines en op de achterkant staat het merk en bouwjaar.




Kerst 1969:
We kregen allemaal dezelfde sketch en moesten daar een kerst LO mee maken. Het gebruikte papier is Wassail van Basic Grey



Bedankt voor je bezoekje/Thanks for stopping by

You Might Also Like

7 reacties

  1. Zeer mooi alma.
    Ik ga dinsdag mijn scrapkast waarschijnlijk ook terug nog een aanvullen.
    Naar de pipoos ga ik dan.
    Groetjes sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie dingen had je weer gemaakt voor het magazine! 'k Vind je bloem van witte filterzakjes erg mooi! En leuk idee om een boekje van theezakjes te maken!
    Nu maar op naar het volgende magazine :)
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie dingen zeg, dat album had ik idd gezien in het magazine :)

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, zowel het budget boekje als de lay-out. Leuk om te zien dat je met "goedkope' spulletjes ook van die leuke dingen kunt scrappen, super!
    De allerbeste wensen voor een super goed 2010!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow, gaaf zeg, ik had zeker niet zo mooi kunnen scrappen met budget! heel vet! en je layout vind ik ook super, zo leuk die oude fotos!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super gaaf zeg dat je van goed koop materiaal zo iets leuks kan maken ik vind het helemaal top
    en je layout is ook prachtig
    mooie sfeer.
    ik wens ook een gelukkig nieuwjaar
    toe.

    groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig boekje heb je gemaakt Alma van budgetmateriaal en een hele leuke layout is het ook geworden. Ik had hem al in het online magazine gespot,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen

Follow Me