BOM opdracht 2

Omdat ik wat later ben begonnen met mijn BOM volgde opdracht 2 voor mij heel snel. Ditmaal kregen we het woord boek als opdracht. Leuke opdr...

Omdat ik wat later ben begonnen met mijn BOM volgde opdracht 2 voor mij heel snel. Ditmaal kregen we het woord boek als opdracht. Leuke opdracht vooral omdat ik graag lees en er borrelden gelijk al een aantal ideeën naar boven en soms draaf ik daarin een beetje door zoals bij de mini boekjes ;-) Daarvoor heb ik de omslag van een Harry Potter en Twilight boek geprint, op zwart cardstock geplakt en een bladzijde erin gemaakt. Op de 1e bladzijde lees je welke delen ik van de serie gelezen heb en binnenin zitten pagina's uit de betreffende boeken :-))








Bedankt voor je bezoekje/Thanks for stopping by

You Might Also Like

5 reacties

  1. Wat leuk Alma, zo'n BOM. En jou idee met die boeken. Harstikke leuk!!
    Lees zelf ook heel graag en ik neem me er gewoon de tijd voor. Dan blijft de was maar een dag langer liggen ;)
    Maar bij jullie is natuurlijk op de boerderij meer te doen als alleen het huishouden, dus ik kan me wel wat voorstellen dat je daar gewoonweg geen tijd voor krijgt of tijd voor kunt vrijmaken.

    Veel plezier met je BOM en ik zal hem zeker volgen hier op je blog.

    Groetjes,
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je hier een superproject van gemaakt Alma! Ik vind Harry P. ook helemaal leuk... Twilight ken ik niet. Is dat wat?

    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je 2e opdracht is weer heel mooi, leuk al die details. Het wordt vast een super boekje!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook je 2e uitwerking is weer een lust voor het oog...
    Grappig te zien dat Harry Potter op je lijst staat... Wij hebben 1 boek ervan (gekregen) maar ik heb geen geduld om te lezen (klein concentratieprobleem), de films vind ik overigens fantastisch

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuk idee met die boeken zo...
    moet ik echt even onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen

Follow Me