Zusjes

Tjonge jonge wat is scrappen toch moeilijk als je helemaaaaaal niet in de scrapmood bent. Pfffff uit mijn tenen heeft deze moeten komen. En ...

Tjonge jonge wat is scrappen toch moeilijk als je helemaaaaaal niet in de scrapmood bent. Pfffff uit mijn tenen heeft deze moeten komen. En terwijl ik in die scrapdip zit maak ik het mij ook nog extra moeilijk door persé een Stap voor stap voor Creabest te willen maken. Dit houd in dat ik alleen maar materiaal van Creabest mag gebruiken en geen stans-, embos- of snij-apparaat, erg moeilijk dus als je totaal geen inspiratie hebt. Op de foto staan onze 2 dochters nu inmiddels 17 en 15 jaar oud ;-)


Bedankt voor je bezoekje/Thanks for stopping by

You Might Also Like

7 reacties

  1. Ik vind ondanks dat je in een dipje zit je een erg mooie layout gemaakt heb zeg.
    groetjes
    Daantje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben het helemaal met Daantje eens Alma!
    Ik wou dat ik eens zo'n scrapdip had :D

    Groetjes,
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. scrapdip of niet, ik vind m erg mooi! dat vogeltje vind ik zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind hem ook erg leuk geworden.En iedereen heeft toch wel eens een scrapdipje??
    Gr Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is echt niet te zien hoor, dat je een scapdip hebt! Hij is hartstikke mooi geworden.
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, mag ik die tenen dan eens lenen ? Als er zoiets uitkomt dan zijn het talentvolle tenen, hoor ;) Ik vind je LO schitterend, daar is geen scrapdip aan af te zien :p

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Alma, hoes met je "mojo"? Leuk je van de week gesproken te hebben.
    Wordt tijd dat je weer wat leuks op je blog zet. groetsels Jolan

    BeantwoordenVerwijderen

Follow Me