Opbergbox

Ik heb weer heerlijk gescrapt vandaag maar kan het resultaat helaas niet laten zien want hij is voor het volgende digitale magazine van het ...

Ik heb weer heerlijk gescrapt vandaag maar kan het resultaat helaas niet laten zien want hij is voor het volgende digitale magazine van het Scrapbook Forum. Maar tussen het scrappen door ben ik met dit project bezig geweest; een opbergbox voor mijn steeds groter wordende voorraad thickers, stickers, rub-ons etc.

Hij is snel en makkelijk te maken en nog goedkoop ook!

Wil je hem ook maken dan vind je hieronder de werkbeschrijving.

---------------

* Neem 2 dozen van hetzelfde formaat. Ik heb deze 2 ervoor gebruikt en ze zijn 28,5 cm hoog, 19,5 cm breed en 5,5 cm diep

* Snij van één, in dit geval de blauwe, 9 cm van de bovenkant af. Om dit netjes recht te krijgen heb ik de bovenkant en onderkant voorzichtig los gemaakt, de doos plat gedrukt en nadat ik het stuk eraf had gesneden de bodem weer vastgeplakt met dubbelzijdig tape. Dit doe je ook met de 2e maar daar snij je van de bovenkant 16 cm af. Plak ze met dubbelzijdig tape aanelkaar zoals hieronder. * Nu kun je hem beplakken met (scrap-) papier maar ik heb ervoor gekozen om hem wit te verven. De verf had ik nog staan van het kippenhok dus dat kwam goed uit Photobucket * Ik heb hem 2 lagen verf gegeven en toen hij droog was versierd met een bruin scallop randje, een etiket houder, een bloem en een swirl. * Je kunt hem natuurlijk veel kleurrijker en uitbundiger versieren maar ik heb bewust gekozen voor een wat neutrale versie want mijn buro is al kleurrijk en vol genoeg Photobucket

Bedankt voor je bezoekje/Thanks for stopping by

You Might Also Like

10 reacties

  1. Wat een geweldig mooi idee. Echt super! Ik gooi vanaf nu ook de pakken met kattenbrokjes niet meer weg, want ik ga je workshopje zeker maken. Bedankt voor de uitleg.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zeer mooi gedaan.
    Dat is een heel erg goede tip dat moet ik ook een proberen in de week.
    Groetjes sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh dat heb je goed bedacht! en laat ik nu 2 dozen kattenvoer hebben staan, een rode en blauwe, die bijna leeg zijn!! over een week heb ik vakantie, dus over 2 weken heb ik ook zo'n opbergbox denk ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee, je moet er maar op komen.
    we gaan het idee zeker ook eens gebruiken.


    groetjes marjan en ella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig idee. Zo zie je maar je kan en mag niks weggooien, wie weet waar je het nog eens voor kunt gebruiken.

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je opbergbox is echt super... ga ik ook eens maken.. maar moet wel even op zoek naar 2 dozen.... heb geen katten dus het worden andere...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtig idee zeg!!bedankt voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Yesss!! Dit was precies waar ik naar op zoek was, Alma! Ditzelfde ga ik doen met twee doosjes van de cup-a-soup voor m'n stempelafdrukjes!
    Thanks!
    xx Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ontzettend leuk idee met een heel leuk resultaat, weer het onthouden waard!

    Groetjes Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een ontzettend leuk idee!! Ook budgettechnisch erg leuk (-;

    BeantwoordenVerwijderen

Follow Me