Yessss!

Ik geloof dat mijn scrapdip zo'n beetje voorbij is maar helaas is mijn vakantie ook bijna voorbij, wat een pech. Denk je in je vakantie...

Ik geloof dat mijn scrapdip zo'n beetje voorbij is Photobucket maar helaas is mijn vakantie ook bijna voorbij, wat een pech. Denk je in je vakantie lekker relaxed te kunnen scrappen heb je een dip. Nou ja, niks aan te doen. De laatste dagen van mijn vakantie ga ik nog maar even lekker genieten van het scrappen. Gisteren dus ook heerlijk gescrapt, muziekje erbij en lekker hard meezingen.......Photobucket.....hahaha heerlijk!! Deze LO is er uit mijn handen gekomen, weer een Stap Voor Stap voor Creabest, dit keer met een foto van onze hond Boy, wat een kanjer hé!


Het papier is van Kaisercraft, prachtig vind ik het, ik heb er al eerder een LO mee gemaakt. Wil je hem nog een keer zien kan je hier klikken. De Stap Voor Stap beschrijving komt 1 dezer dagen weer op de website van Creabest te staan.

Bedankt voor je bezoekje/Thanks for stopping by

You Might Also Like

9 reacties

  1. O deze is gaaf geworden, Alma!
    Mooie hond, trouwens. Ik hou wel van die grote lobbessen.
    Als ik deze layout zie, zou ik zo dit papier willen kopen.
    xx Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Alma die is echt helemaal top. lekker stak. Ben er helemaal weg van. Wat een mooie hond hebben jullie ook zeg. Lekker zo'n knuffelhond.....
    Fijne laatste vakantiedagen nog.
    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig Alma. Je scrapdipje voorbij :D
    Wat een scheetje jullie hond! Een hele mooie Layout. Zal zeker de stap voor stap in de gaten houden, want wij hebben ook een grote lobbes (witte herder) waar deze Layout super bij zou passen :)
    Geniet nog even van je laatste vakantie dagen, ik mag nog gaan. Wij krijgen pas morgen vakantie op school.... We waren de laatste dit jaar.
    Heel veel groetjes van de zuidelijke clown :D
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. You layouts are very nice. And I love your dog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige layout alma! ik vind de foto ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhhh, je inspiratie is duidelijk terug, zeg! Prachtig hoor, en je hond is zooooo lief. Wij hebben zelf een kruising tussen ene Frise Stabij en een Benner Senner, dus ik herken er wel wat in ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend mooie Lay-out zeg! En wat een schatje is jullie hond!! Ik ben gek op Berner Senners!!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze is echt prachtig geworden, wat heb je dat mooi gemaakt zeg.

    Groetjes, Corinde.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dus ik was niet de enige met een scrappersblock, hahaha. veelste lekker buiten nu!

    BeantwoordenVerwijderen

Follow Me