Weer als nieuw

Mijn kippe dames en heer hebben weer een prachtig hok maar.......dat heeft wel even geduurd want wat heb ik er lang tegenaan gehikt. Als een...

Mijn kippe dames en heer hebben weer een prachtig hok maar.......dat heeft wel even geduurd want wat heb ik er lang tegenaan gehikt. Als een berg zag ik er tegenop om hem te gaan verven maar ja.....het was toch echt nodig dus vorige week mijn oude kloffie maar aangetrokken en aan de slag. En wat heb je als de klus geklaard is een eer van je werk, hij glanst er weer over! En omdat het zo mooi ging heb ik hem zelfs 2 nieuwe lagen gegeven; waarom zag ik er eigenlijk zo tegenop???


Zeg nou zelf, het ziet er toch weer prachtig uit?! Daar kunnen de dames en heer weer een hele tijd van genieten (en ikzelf ook trouwens ;-) )

Bedankt voor je bezoekje/Thanks for stopping by

You Might Also Like

8 reacties

  1. Wat ben je toch een handige vrouw, van zoveel markten dat jij thuis bent.........schouderklopje voor jou hoor. Het ziet er weer spik en span uit, jullie dames en heer hebben weer een mooie gelikte villa ;)

    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zeer mooi inderdaad.
    Dat zou je kunnen scrappen zelfs die foto met een paar foto's van de kippen erbij.
    Groetjes sofie.
    Bezoek je mijn nieuwe blog ook eens.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind je kippenhok helemaal geslaagd!!!
    een grote pluim voor jou!!!!!
    groetjes
    tine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig hok, daar kunnen je kippetjes trots op zijn!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig! als ik een dan een kip moest zijn, dan één van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi,

    ziet er super uit hoor het kippenhok
    en inderdaad soms stel je dingen uit, terwijl als je het gedaan hebt valt het best mee.
    Ik vind je LO waarbij je geen inspiratie had erg mooi geworden
    en je vintange LO van je vader
    super

    ik kom zeker nog eens bij je kijken :o)
    groetjes Hil

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke blog heb je Alma!!Die lo met de crossfoto komt me bekent voor ,ik heb ook veel foto's uit de oude doos van mijn man.Dus toen ik deze zag geinig joh.Groetjes Nora

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ziet er goed uit, ik wou dat ik zo'n grote tuin had!

    BeantwoordenVerwijderen

Follow Me