Pop-up kaart en LO Buik Schuiven

Eén van de leden van het scrapbook forum heeft onlangs een dochtertje gekregen en daar moest natuurlijk een kaartje voor gemaakt worden. Het...

Eén van de leden van het scrapbook forum heeft onlangs een dochtertje gekregen en daar moest natuurlijk een kaartje voor gemaakt worden. Het was lang geleden dat ik een geboorte kaartje gemaakt had en ik had geen idee wat ik zou maken totdat ik op You Tube een filmpje tegen kwam waarin een leuke pop-up kaart gemaakt wordt. Voor de kaart heb ik alleen gebruik gemaakt van effen cardstock, stempels, Sakura gel pennen, een stukje lint, een bloemetje, rub-ons en de Silhouette voor de letter M.

Kaart ingeklapt....

....en uitgevouwen


----------------------------------------------------------
Op 3 juli was er weer een online crop op het Scrapbook Forum waaraan ik weer met veel plezier heb meegedaan! De sketch sprak mij heel erg aan, ondanks dat ik meestal kies voor het scrappen van 1 foto en er nu 5 nodig waren. Het gebruikte papier is van Basic Grey "Cupcake", erg vrolijk papier voor vrolijke foto's ;-)

De grootste cirkel is gestikt met de naaimachine, de blauwe waterspatten en de tekst zijn gesneden met de Silhouette en de swirl stempels zijn van Inkadinkado

Op de detail foto (klik erop om te vergroten) kun je waterdruppels zien, gemaakt met Triple Gloss.

Bedankt voor het kijken/thanks for looking

You Might Also Like

12 reacties

  1. Wat kijk ik toch graag naar je gave creaties Alma ze zijn altijd super !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauww Alma, wat zijn ze gaaf zeg! Vind die kaart helemaal geweldig! Heb je voor mij een link naar dat filmpje of een werkbeschrijving?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor jullie leuke reacties! Ilona, het blauwe woord filmpje is de link ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. helemaal geweldig Alma...Je Lo's zijn helemaal geweldig !!

    ennuh dat Tack 'n Peel plak op je stempelblok, de stempels hebben hierdoor geen toegevoegde laag. Maar bedankt voor het meedenken :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje Alma. Die van mij gaat morgen ook eindelijk op de bus.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super super super! die popup vind ik echt tof! en die lo ga ik in mijn beg-steal-borrow zetten, vind je dat goed?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Alma wat een bijzondere kaart heb je gemaakt! Prachtig. Je Lo's zijn altijd geweldig mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om al die enthousiaste reacties van jullie te lezen, bedankt!

    Natuurlijk mag je hem in je beg-steal-borrow mapje zetten Nicky; is toch alleen maar leuk om op deze manier ideeën op te doen ;-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een schitterende lay out zeg heb hem flink bestudeerd maar het ziet er supersssss uit zeg
    tineke xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige babykaart Alma, en je LO is ook al zo WAUW!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi!

    Ik kwam hier via via langs, maar wat een ontzettend mooie gescrapte creaties zeg,, Waanzinnig!!

    Het blikje/doosje een stukje naar beneden is ook super gaaf geworden.
    Zou ik mogen vragen met wat voor lijm je het papier op het ijzer/metaal/alumium hebt geplakt?!

    Groetjes Tanya

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wow alma wat een prachtige lay out
    gr.hilde

    BeantwoordenVerwijderen

Follow Me