Tom(mie)

Vandaag is onze kater Tom voor ons huis dood gereden :-(. We zijn er allemaal erg verdrietig van. Tom was een lieve kat en een súper muizenj...

Vandaag is onze kater Tom voor ons huis dood gereden :-(. We zijn er allemaal erg verdrietig van. Tom was een lieve kat en een súper muizenjager die zijn vangst meestal even kwam tonen. Hij was op weg naar huis met een nieuwe vangst toen het gebeurde. We hebben hem in de tuin begraven, naast zijn broer Jerry die iets meer dan een jaar geleden dood is gegaan.

Lieve Tom, we zullen je missen!

You Might Also Like

14 reacties

  1. Wat een ontzettend verdrietig nieuws heel veel sterkte. Een knuffel van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o wat erg zeg we hebben zelf 3 poezen en ik kan ze geen van drieen missen.
    Je maakt ook mooi kaarten.
    En sterkte
    groetjes
    Daantje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ach wat naar Alma, ik heb zelf ook een kat waar ik enorm gek mee ben dus kan me jullie verdriet wel voorstellen! sterkte hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh Alma sterkte ermee. Ontzettend sneu zeg. Veel liefs Rozella...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oo alma wat verdrietig zeg.... sterkte voor jullie hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Alma,

    Wat een triest nieuws zeg. Wens jullie sterkte.

    Liefs Daan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, Alma, zag pas vandaag dat ik een award van je heb gekregen! Heel, heel erg bedankt! Ik voel me erg vereerd!!
    Wat een triest nieuws van jullie kater! Sterkte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach wat een triest nieuws! Heel veel sterkte Alma! Ik kwam je vertellen dat je bent genomineerd maar volgens mij heb je de award al maar je verdient hem! Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje wat erg voor jullie!
    Heel erg veel sterkte meid.
    Ik weet hoe het is, mijn hondje
    is voor mijn ogen doodgereden.
    Heeeeeeel veel sterkte!!!!

    Groetjes Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ach wat erg zeg....ik kan me voorstellen dat jullie hem missen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik even niet op je blog geweest Alma , ohhhhhhh wat vind ik dat erg voor jullie , heel veel sterkte !! Wat zullen jullie hem missen !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oohh wat erg, vooral de manier waarop is gewoon verschrikkelijk.
    heel veel sterkte alma
    Tineke xx

    BeantwoordenVerwijderen

Follow Me