Nieuwe Look!

Even geen scrap, alhoewel ik deze week druk gescrapt heb maar helaas kan ik dat nog niet laten zien :-( Nee, dit keer een PSP creatie; mijn ...

Even geen scrap, alhoewel ik deze week druk gescrapt heb maar helaas kan ik dat nog niet laten zien :-( Nee, dit keer een PSP creatie; mijn nieuwe bloghoofd. Naast scrappen is de computer mijn allergrootste hobby en dan vind ik met name het werken in PSP erg leuk om te doen. Sinds gisteren heb ik een vernieuwde versie op de PC gezet, PSP X2. Ik werkte nog altijd in PSP 9 maar toen ik de mogelijkheid kreeg PSP X2 te installeren zei ik geen nee natuurlijk ;-) Over het algemeen werkt alles zo'n beetje hetzelfde. Er zijn iets meer mogelijkheden en deze versie is in het nederlands, alhoewel dat nog het grootste probleem is :-O. Bij de engelse versie weet ik precies wat ik hebben moet en nu moet ik me steeds gaan afvragen hoe dat toch in het nederlands heet :-)) Omdat ik met mijn nieuwe PSP wilde spelen en al een tijdje een ander bloghoofd wilde maken had ik gelijk 2 vliegen in 1 klap!

Bedankt voor je bezoekje en een fijne avond,

You Might Also Like

6 reacties

  1. Ik vind je nieuwe bloghoofd helemaal geweldig Alma!! :D :D en wat knap, dat je dat zelf kunt maken :)
    Een fijne zondagavond nog!!
    Groetjes, Leonie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gaaf alma ik vind het knap hoor dat je dat kunt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bloghoofd is helemaal super hoor, heel gaaf! Ben wel een klein beetje jaloers ;o). Waar haal je die bloemetjes enzo vandaag, is dat uit zo'n digitaal scrap-pakket (is vast een woord voor, maar ik ken het niet, haha)?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW, wat een gaaf bloghoofd heb je zeg!! echt mega goed...ik vind PSP ook erg leuk, maar kan er nog niet mee omgaan.. Zoals Ilona zegt, ben ik wel benieuwd of dit zo`n digiscrap pakketje is :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gaaf bloghoofd heb je gemaakt, Alma! Enne leuke foto van jou en je kat...;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat knap zeg, hij is geweldiggggg!

    BeantwoordenVerwijderen

Follow Me