Bloglines

Ik heb heel veel favouriete blogs die ik bijna dagelijks bezoek om te kijken of er wat nieuws geplaatst is. Dat kost een hoop tijd, tijd die...

Ik heb heel veel favouriete blogs die ik bijna dagelijks bezoek om te kijken of er wat nieuws geplaatst is. Dat kost een hoop tijd, tijd die ik beter kan besteden aan het scrappen ;-) Tijdens mijn bezoekje aan de blog van Birgit Koopsen las ik over bloglines en dat sprak mij enorm aan. Ik heb mij gelijk aangemeld en het werkt echt súper; in 1 oogopslag kan ik zien welke blog geupdate is. Velen van jullie hebben er waarschijnlijk net als ik tot voor kort nog nooit van gehoord, en ik ben er zo enthousiast over dat ik dat graag met jullie wil delen. Kijk voor de uitleg op de blog van Birgit. Ik wens jullie heel veel scraptijd :-D !

You Might Also Like

0 reacties

Follow Me