Sweet little Girl

Ik scrap het liefst op een basis van effen papier. Bij anderen vind ik het altijd prachtig om te zien als ze dessin papier als basis hebben ...

Ik scrap het liefst op een basis van effen papier. Bij anderen vind ik het altijd prachtig om te zien als ze dessin papier als basis hebben gebruikt, maar ik weet me er nooit raad mee, vind het vaak al gauw te druk worden. Maar dit papier van Making Memories "NoteWorthy" moest ik gewoon als basis gebruiken; het zou toch jammer zijn papier met zo'n mooie rand te verknippen;-)De rest van het gebruikte papier is ook van MM. De swirl, de vlinder en de teksten zijn gesneden met de Silhouette; fonts "Briquet" en "Arial". Ik heb de letters meerdere malen uitgesneden (3x) en op elkaar geplakt om een beetje een chipboard effect te krijgen. Het woord little is geprint met het font "2 peas GG mix". Verder zijn er clearstamps van Kars gebruikt (doodles) en van Autumn Leaves en scribbles "brown" en op de bruine knoop zit een zelfgemaakte pin. De foto is van mij oudste dochter toen ze 2 was, inmiddels al weer 14 jaar geleden. Toen mijn man die foto zag verzuchtte hij "wat was ze toen nog lief" hahahaha.


Bedankt voor het kijken/Thanks for looking!

You Might Also Like

9 reacties

  1. Ik vind ontzettend mooi. De foto komt zo heel goed uit, maar wat heb je een schattige details toegevoegd. Geweldig gr Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor Alma. Ik heb mijn silhouette enkele weken geleden ontvangen, maar ik moet nog veel zoeken. Zoals die mooie swirls *kwijl* ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi weer Alma , nee hier hoort ook niet teveel op prachtig papier zo !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie LO, het zou inderdaad zonde zijn geweest de rand te verknippen. Gave details....zoals altijd
    Groetjes Sinikka :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dank je wel voor je lieve woorden op mijn blog Alma...ben blij te lezen dat het voor anderen niet opvalt, maar inderdaad voor mezelf voelt het niet goed.

    Kan me voorstellen dat je de rand niet wilde versnijden...tis veel te mooi en je hebt er ook een hele mooie Lo van gemaakt. ennuh je dochter ziet er inderdaad heel lief uit :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Alma,

    Wat een prachtig blog-hoofd heb je bovenaan je blog staan zeg! echt supergaaf! OOk je werk vind ik erg mooi en daarvoor wil ik je graag een Award geven. Hoe je m kunt ontvangen? Kijk even op mijn blog.

    lieve scrapgroetjes, Jill

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig deze LO van je dochter!. Zo mooi uitgewerkt. Ja ,kleine meisjes worden groot!.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ontzettend mooie layout. ik ga ook steeds meer op een blanko scrappen. je hebt t echt een prachtige uitstraling gegeven!

    BeantwoordenVerwijderen

Follow Me