Sneeuwpop

Deze stap voor stap LO voor Creabest lag al een tijdje te wachten om afgewerkt te worden en afgelopen zondag is het eindelijk gelukt. Ik heb...

Deze stap voor stap LO voor Creabest lag al een tijdje te wachten om afgewerkt te worden en afgelopen zondag is het eindelijk gelukt. Ik heb en zwak voor sneeuwpoppen, rond de kerst staan ze hier door het hele huis in allerlei soorten en maten, en deze sneeuwpop paste qua kleur het beste bij het papier van Imaginisce Polar Expression ;-).


Bedankt voor je bezoekje/Thanks for stopping by

You Might Also Like

5 reacties

  1. wat is hij prachtig Alma. En dat papier is zo mooi. Zag het laatst ook al in de winkel en ik heb de verleiding kunnen weerstaan. Maar nu ik voor 15 euro gratis kan winkelen denk ik dat ik toch ook nog voor deze lijn ga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super gave lay-out, hij is echt geweldig mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jah geweldige LO. En idd prachtig papier. En sneeuwpoppen zijn zo lief!

    Groetjes,
    Marcita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve Layout.
    Dat papier heb ik van de week toevallig tijdens het Magnolia event ook meegenomen!!

    Groetjes,
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He Alma

    Wat een superleuke lo. Leuke indeling en tof papier.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Follow Me