Kerstkadootjes

Ik had een aantal kerstkadootjes gemaakt en nu ik vandaag de laatsten weggegeven heb kan ik het laten zien. De leuke sneeuwmanbekers heb ik ...

Ik had een aantal kerstkadootjes gemaakt en nu ik vandaag de laatsten weggegeven heb kan ik het laten zien. De leuke sneeuwmanbekers heb ik gekocht bij de blokker en daarin zit een zakje chocolademelk, kandij-suiker, marshmellows en een kerst zuurstok.

De labels zijn gemaakt in Word en uitgesneden met mijn nestabilities

Bedankt voor je bezoekje/Thanks for stopping by

You Might Also Like

3 reacties

  1. Wat een leuke cadeautjes Alma, daar zal men wel heel blij mee zijn!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een erg leuk kado. De tasjes zijn super. Niet te veel poespas.
    Hoop dat bij jouw nog zo veel sneeuw ligt als op de foto. Hier is al alles weer weg.
    Groetjes Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zijn leukkk Alma !! en je andere Crea's zijn ook weer supersss...

    Diana x

    BeantwoordenVerwijderen

Follow Me