SBM nr 25

Dit gietertje met daarin een boekje met mijn favoriete strandfoto's heb ik een tijdje terug gemaakt voor het Scrapbook Magazine. Ik zoch...

Dit gietertje met daarin een boekje met mijn favoriete strandfoto's heb ik een tijdje terug gemaakt voor het Scrapbook Magazine. Ik zocht nog een leuk doosje oid om het boekje in te bewaren toen ik bij de Blokker dit kleine gietertje zag staan. De kleur paste goed bij het papier van Bo Bunny wat ik voor het boekje gebruikt had. Op de achterkant van elke pagina staat iets over de foto.














Bedankt voor je bezoekje/Thanks for stopping by

You Might Also Like

9 reacties

  1. Dit is echt geweldig Alma, schitterend. Heel leuk idee van die gieter, ziet er allemaal super uit.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt geweldig leuk! Ook om cadeau te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wat heb je dat bizar leuk gemaakt!!! echt geweldig hoe je dat gietertje passend hebt gemaakt bij het boekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Alma, ik kijk ook nog regelmatig bij jou hoor ;o) en je hebt weer een heleboel prachtige kaarten en projectjes gemaakt zeg !! supers allemaal !!

    diana x

    nb.de word-verification weerhoud mij reactie's te plaatsen..sorry !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig idee, echt origineel! Het ziet er weer prachtig uit, wat zal dat boekje een klus geweest zijn :$!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geniaal idee dat gietertje...helemaal leuk! En ook een erg leuk boekje heb je gemaakt! Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een allerschattigste opbergplek voor het boekje!! Dat is veel leuker dan een doosje ((-;.

    Het boekje mag er ook wezen! Vrolijke kleuren ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik had hem al in het SBM zien staan en vind hem heel erg gaaf.

    groetjes Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, Alma, wat een prachtig boekje zeg en leuk dat gietertje erbij.
    Zo´n boekje lijkt mij ook erg leuk om te maken. Ik ga eens zoeken of ik dat magazine kan vinden.

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Follow Me