O jee.....

.....ik had het kunnen weten......ik ben verslaafd! Heel lang heb ik mijzelf tegen kunnen houden alhoewel de drang om het boek te kopen groo...

.....ik had het kunnen weten......ik ben verslaafd! Heel lang heb ik mijzelf tegen kunnen houden alhoewel de drang om het boek te kopen groot was want ik wist dat, wanneer ik er eenmaal in zou beginnen, ik niet meer zou kunnen stoppen en er een verslaving bij zou hebben. Ik houd enorm van fantasie boeken en films en dit is er dus één helemaal naar mijn hart. Toen ik gisteren de 1e pagina las dacht ik nog even 'getver een boek in de ik-vorm', daar houd ik dus helemaaaal niet van en dat had ik dus even over het hoofd gezien toen ik hem bestelde, maar nu ben ik daar blij om want hij is gewoon ontzettend goed geschreven! Binnenkort liggen de andere delen ook bij  mij in de bus! Dus, als jullie mij missen................

Bedankt voor je bezoekje/Thanks for stopping by

You Might Also Like

5 reacties

  1. Haha, leuk om te lezen dat jij je niet alleen in het scrappen kunt verliezen! Veel leesplezier hoor!

    Groetjes Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog een twilight fan erbij!! Prachtigeee boeken!! De verfilming valt ontzettend tegen na dit gelezen te hebben, alhoewel New Moon de trailer er wel erg goed uitziet!! Heb net 2 nieuwe schildpadjes erbij, 3x raden hoe ze heten?? Edward en Bella haha! Heel veel leesplezier! xx Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOOh wat geweldig voor je Alma.
    Alleen ik snap er niks van.Mijn oudste dochter is ook al helemaal verslaafd.En als ik niet goed oppas mijn jongste dochter ook.Maar ik snap het echt niet,vind het helemaal niks.Maar goed dat smaken verschillend zijn.Veel plezier met de volgende boeken.GR Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wens je veel lees plezier. Ik doe dat vaak in vakanties mezelf begraven in een boek. De rest van de familie vindt dat ik dan onaanspreekbaar ben. Nou dat moet dan maar even. Wat een leuk muziek spelertje heb je trouwens. ik heb er ook even een gemaakt. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik lees niet graag, dus kan hier niet over meespreken, maar ik ben toch wel verslaafd aan de film. Zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Follow Me