.....

.....is het toeval of Magie??? Gisteren schreef ik dat ik binnenkort de DVD van Harry Potter in de brievenbus verwachtte en vandaag lag hij ...


.....is het toeval of Magie??? Gisteren schreef ik dat ik binnenkort de DVD van Harry Potter in de brievenbus verwachtte en vandaag lag hij al op mij te wachten.....

Ha, ik bereid mij nu voor op een heerlijk avondje Magie! Manlief is een poosje weg vanavond dus dat komt geweldig goed uit want hij houd helemaal niet van dit soort films, en mijn kids ook niet trouwens, ik ben de enige in dit huishouden met een voorliefde voor mythes en magie. Ik zou willen dat er meer van dat in het echte leven zat ..... al was het alleen maar om met 1 zwaai van mijn toverstok mijn huis schoon te kunnen maken....


Bedankt voor je bezoekje/Thanks for stopping by

You Might Also Like

7 reacties

  1. Zeg dat Alma. Dan zou ik ook zo'n toverstokje willen hebben :D
    Hier is het hetzelfde, alhoewel mijn jongste dochter van 7 graag de Harry Potter met me mee kijkt, maar mijn oudste van 10 weer niet, want die krijgt er nachtmerries van.
    Mijn hubby vindt dit allemaal grote onzin films en zal dus noooooit met mij mee kijken. Maar dat vind ik niet erg hoor. Zo kan ik zelf genieten al manlief is werken :D

    Groetjes van een Ex-collega uit het zuiden
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Leuk!! Ik wens je een hele gezellige avond!

    En uhhh pik ff je smiley hoor, die had ik nog niet.

    Groetjes, Marcita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier hebben we hem ook ontvangen dus je weet wel wat wij vanavond gaan kijken ;) Heel veel kijkplezier Alma!
    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja dat was wel wat he? zo'n toverstokje om je huis schoon te krijgen. Doe mij er ook zo een!!
    Veel plezier met dvd kijken.

    groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel plezier, Alma. Wij hebben hem in de bios gezien en ik vond hem weer leuk! Ik ben groot fan van de boeken en films van Harry Potter. En inderdaad, zo´n toverstokje zou heel fijn zijn. Mijn huis kan wel wat magie gebruiken op het moment.

    Groetjes, Tineke (SNN)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oow heerlijk hoor Harry Potter...ennu niet vertellen hoe hij afloopt hoor. Ik ben nog steeds op zoek naar het boek...nou je denken die kun je toch overal kopen. Ja, maar niet de Franse versie in pocketformaat want die zou mijn serie HP-boeken compleet maken! Nog even verder zoeken dus!
    geniet maar lekker van de film...en van het zwaaien met je toverstaf haha!


    groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik heb m in de bios gezien.... zal niks verklappen!!! have fun! erg leuke smiley onderaan trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen

Follow Me