Samen op een vlot

Mijn inspiratie was een tijdje zoek, maar gelukkig heb ik hem gisteren weergevonden ;-) Het prachtige frisse papier dat ik voor deze LO gebr...

Mijn inspiratie was een tijdje zoek, maar gelukkig heb ik hem gisteren weergevonden ;-) Het prachtige frisse papier dat ik voor deze LO gebruikt heb is van Rouge de Garance. Ik vind het echt súper mooi papier maar het was niet makkelijk om te bedenken wat ik er mee wilde gaan doen, tot ik de foto's van onze kanotoch tegen kwam. Deze foto's van mijn kinderen op een vlot vond ik qua kleur súper bij het papier passen. De teksten 'samen' en 'vlot' zijn gemaakt met de alphabet stickers van Scenic Route, de anderen zijn geprint of rub-ons. De cirkels zijn gemaakt met witte 3D paint en de randen van het chipboard zijn ge-inkt met bruine distressinkt.


Bedankt voor je bezoekje/Thanks for stopping by

You Might Also Like

7 reacties

  1. heel mooi, frisse kleuren!
    Groetjes Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Dat Rouge de Garance papier past heel goed bij het thema! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je Lay-out is weer geweldig. Hier krijg ik dus inspiratie van. Super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie Alma, moeilijk papier inderdaad, maar je hebt er weer iets moois van gemaakt hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat je je inspiratie weer terug hebt gevonden. Lag die op dezelfde plek als je pandorabedel???:)
    Hele mooie lo weer!!

    groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het heel fijn dat je mojo weer terug is :)
    Super mooie Layout!!

    Groetjes,
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Alma leuk je bb-tje,ja ik maak graag kaarten,maar nu met het huis en de tuin en onze poes wil ik ook wel weer layouts gaan maken of boekjes,maar haha alleen als ik het zo kan als jij,wat heb je prachtige lo`s gemaakt en wat ziet je blog er gaaf uit met die roosjes,ja gelukkig gaat ons huis er steeds leuker uit zien,binnekort volgen er nog meer foto`s van het huis,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen

Follow Me