De Quad

Nu nr. 24 niet zo heel erg lang meer op zich laat wachten kan ik mijn album uit Scrapbook Magazine nummer 22 laten zien. Hij is gemaakt met ...

Nu nr. 24 niet zo heel erg lang meer op zich laat wachten kan ik mijn album uit Scrapbook Magazine nummer 22 laten zien. Hij is gemaakt met het Gear Coaster album van Maya Road en dessinpapier van Heidi Swapp. Omdat het album over een stoer vervoermiddel gaat heb ik er oa een aantal embellishments uit de gereedschapskist in verwerkt zoals moertjes, een hoekbeugeltje en wat metalen ringetjes.










Bedankt voor je bezoekje/Thanks for stopping by

You Might Also Like

8 reacties

  1. Wat een geweldig mooi album, lekker stoer en stevig. De vorm is heel origineel. Helemaal terecht dat hij in Scrapbook Magazine komt. Gr Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben helemaal weg van je boekje. Als je het goed vind ga ik hem eens liften met tractorfoto's van Daan.

    Op mijn blog staat een award voor je.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje wat een gaaf en stoer boekje Alma! Super leuk en orgineel!
    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow wat een mooi boekje zeg!! super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is zo gaaf, dit boekje!! Ben benieuwd wat je nu weer voor ons in petto hebt in het volgende magazine.

    groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geinig boekje. Leuke vorm.

    Van de week kreeg ik een blog award en mag deze weer doorgeven. Bij deze geef ik hem dus aan jou (kijk maar even op mijn blog).
    Ik vind de dingen die je maakt erg inspirerend!

    groetjes

    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat super mooi gemaakt en wat een geweldige blog heb je.

    Groetjes, Corinde.

    BeantwoordenVerwijderen

Follow Me