Lange post

Dit wordt een lange post :-) Allereerst wil ik jullie laten weten dat het nieuwe digitale magazine van het scrapbookforum uit is. Nummer 10 ...

Dit wordt een lange post :-)

Allereerst wil ik jullie laten weten dat het nieuwe digitale magazine van het scrapbookforum uit is. Nummer 10 alweer en daarom is het een jubileumnummer geworden. Ik zou zeggen ga gauw kijken want het is weer een prachtig magazine geworden, de dt-leden en gast-dt-leden hebben weer ontzettend hun best gedaan en prachtig dingen gemaakt! Ook is er zoals in elk magazine een wedstrijd en dit keer mag iedereen meedoen, ook niet forum-leden. Dus wil je een leuk prijsje winnen, doe dan mee! http://www.hetscrapbookforum.nl/

Zoals ik al zei, dit wordt een lange post want hieronder vind je mijn nieuwe LO Scuderia Laverda en helemaal onderaan nog 2 Awards die ik gekregen heb dus scroll gauw verder ;-)

You Might Also Like

1 reacties

Follow Me