Derwent Coloursoft

Afgelopen zaterdag hadden we open dag in de winkel en ik mocht demonstreren hoe je je stempelafdrukjes kunt inkleuren met Derwent Coloursoft...

Afgelopen zaterdag hadden we open dag in de winkel en ik mocht demonstreren hoe je je stempelafdrukjes kunt inkleuren met Derwent Coloursoft potloden, doezelaars en reukloze terpentine. Een techniek die ik tot voor kort zelf nog nooit toegepast heb. Mijn afdrukjes kleur ik altijd in met Aquarel verf. Dat werkt prima, maar deze techniek is wel sneller en geeft ook een heel mooi, bijna aquarel achtig, effect. Deze kaartjes heb ik voor de demo gemaakt:

Detail:

Op de blog van Aud zag ik dit leuke idee voor een kaart. Zij had er een lippenstift en een rolletje snoep in en dat bracht mij op het idee van de Candy Cane, waar ik nog een doos vol van heb liggen :-0
En nog en pop up

Bedankt voor je bezoekje/Thanks for stopping by

You Might Also Like

14 reacties

  1. wow, erg mooi geworden weer. Je timmert al aardig aan de weg in "scrapbookland", goed zeg!! Ben best wel een klein beetje jaloers op wat je maakt en wat je hebt bereikt tot zover!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een onwijs leuke kaarten zeg!!! en inkleuren is idd erg leuk, en je doet de schaduwen wel super mooi he!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaartjes weer Alma! As always! Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je weer prachtige dingen gemaakt Alma. Ik vind die Ukkie stempels zo leuk, heb ze pas gekocht maar nog niet gebruikt.

    Ik kleur mijn stempelafdrukjes in met aquarelpotloden, werkt ook snel.

    Groetjes,
    Gonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaartjes, Alma. Wat een leuk idee met die zuurstok en dat kattebelletje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaartjes Alma erg mooi gekleurd !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So many beutiful cards you have in your blogg.

    Monica from Sweden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Alma,
    Leuke kaartjes heb je gemaakt. Bij welke winkel werk je?
    Ik zelf werk bij Pipoos in Heerlen (Zuid LImburg) en wij hebben ook regelmatig demo's in dit soort dingen.
    Leuk he!

    Groetjes,
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat een mooie kaarten zeg!!
    Super! Blij met zo'n aanwinst in ons DT hoor!!!

    Groetjes Frences

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superkaartjes heb je weer gemaakt Alma. Wat een oog voor detail heb je toch altijd.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. He wat geinig Alma.
    Inderdaad leuk om elkaar dan via blogs te "ontmoeten".
    Fijn om te horen dat je mijn creatieve uitspattingen ook leuk vindt.

    Groetjes,
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Alma, prachtige kaartjes heb je gemaakt! De Ukkie stempeltjes heb ik ook liggen, ze zijn zo leuk! En het projektje van Aud heb ik onlangs ook even gemaakt, leuk om te maken en om te ontvangen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Follow Me