Cards Only

Naar aanleiding van mijn berichtje een tijdje terug over het zelf maken van rub-ons, mocht ik voor de Cards Only een artikeltje hierover sch...

Naar aanleiding van mijn berichtje een tijdje terug over het zelf maken van rub-ons, mocht ik voor de Cards Only een artikeltje hierover schrijven en een aantal kaartjes maken. Tot dat het blad uit kwam heb ik kunnen zwijgen over deze geweldige kans, maar nu kan ik het van de daken schreeuwen: IK STA ERIN!!
Helaas is er tijdens de druk iets verkeerd gegaan met mijn naam en sta ik erin als Anja Talens ipv Alma, maar dat mag de pret niet drukken. Ik vind het een prachtig artikel geworden en mijn kaartjes komen er geweldig in uit; ik wilde dat ik ze zelf zo mooi op de foto kon zetten!

Jullie kunnen je vast voorstellen dat ik ape-trots ben ;-)!!

Bedankt voor je bezoekje/Thanks for stopping by

You Might Also Like

19 reacties

  1. Hoi Alma,
    Gefeliciteerd met het artikel hoor!! Moet super zijn om je kaarten en artikel in een echt blad te zien staan!! Alleen jammer van de naam maar hopelijk ben je daar inmiddels een beetje overheen :) Ik wacht met smart tot de cards only in de winkel ligt, ik loop er al een week achteraan.........groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, leuk je eigen artikel en kaartjes in het blad! Gefeliciteerd, daar mag je best trots op wezen!

    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. das nou ook toevallig! Tien minuten geleden zat ik vol aandacht jouw artikel te lezen, en nu zie ik dit berichtje ip je blog.
    Ik vind het een erg interesaant artikel want ik wilde al wat langer zelf rub-ons maken maar kwam er niet helemaal uit (tja, al dat Engels :p). Ik wil altijd net ene tekst of lettertype hebben waar ik gene rub-on van heb. Zelf maken leek me dus ideaal!

    Ben dus helemaal blij met jouw uitleg en de kaarten die erbij stonden war ook schitterend. Van harte gefeliciteerd met je artikel en geniet er nog maar lekker van na ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He Alma, ik heb vanmiddag het blad gekocht. Je kaartjes staan er idd erg mooi in. Toch maar eens proberen om zelf rub ons te maken hoor.
    Groeten Scrapwendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is even leuk nieuws. Gefeliciteerd!!!
    De kaartjes zien er super uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik deel het trotse gevoel met jou. Ik had ook m'n eerste publicatie in Cards Only. Een erg leuk artikel en vooral ook mooie kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heeee wat leuk collega hihihihih wist niet dat jij dat was!! een geweldig artikel hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En ik ben trots met jou. Gaaf hoor publicatie. Ik ken dat gevoel. Geniet ervan..
    Rozella xoxoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oooooh was jij dat? Daar mag je met recht trots op zijn, want ik heb je kaarten wel duizend keer bekeken. Nu kan ik je ook mooi vragen waarmee je de stempels hebt ingekleurd, want ik vind het papier zo mooi waar je ze op afgedrukt hebt, is dat aquarelpapier? Toevallig dat ik deze stempel een paar weken geleden ook van stal had gehaald en wij hadden zo'n beetje dezelfde gedachten tijdens het inkleuren, ik dacht al, waar ken ik die van? Niet zo vreemd om hiervoor te kiezen in de herfst, maar toch leuk. In elk geval dikke gefeliciteerd met je artikel, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk Alma, daar mag je zeker trots op zijn. Leuk artikel. Ik heb toevallig het blad vanochtend gekocht

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhhhhh was jij dat Alma jammer van de naams verwisseling !! Maar je kaarten zijn superrrrrrr daar mag je trots op zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw, wat ontzettend gaaf zeg!!!! En wat een eer. Zat te twijfelen of ik hem ook eens zou kopen, maar jij hebt me nu wel over de grens getrokken. Ben supernieuwsgierig naar jouw artikel :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bedankt voor al jullie lieve en leuke reacties, vind ik erg leuk om te lezen en dat doet me heel erg goed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oh wat leuk Alma! ik kan me voorstellen dat je erg trots bent!Ik moet de cards only nog kopen en zal je artikel met belangstelling lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je kunt er trots op zijn hoor je kaartjes zijn supers en de uitleg over de rub ons nodigt echt uit om het gewoon te gaan proberen hoor.
    Bedankt hoor.
    Tineke x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. super gaaf voor je Alma...en zeker geheel terecht gezien de prachtige kaarten en lo's die je maakt....

    liefs Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb het blad vorige week gekocht en wat leuk dat ik nu je blog met artikel tegen kom! Je kaarten zijn super! Mooie kleuren papier en mooi ingekleurd! Leuk om te weten hoe je zelf rub-ons maakt, dank je wel! Gefeliciteerd en geniet er maar goed van! Je mag zeker trots zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hahaha dus toch!! Ik dacht al, dat móet Alma wel zijn maar kon niks met Anja hihihi Tuurlijk ben je apetrots, logisch en groot gelijk!
    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heb het artikel ook gelezen. En ben erg blij met je geweldige uitleg. Ga het binnenkort zelf ook eens proberen.
    groetjes Heidie

    BeantwoordenVerwijderen

Follow Me