Nieuwtje en sneak peaks

Begin vorige week ben ik gevraagd of ik in het DesignTeam van het online magazine van het Scrapbookforum wilde komen. Natuurlijk hoefde ik ...

Begin vorige week ben ik gevraagd of ik in het DesignTeam van het online magazine van het Scrapbookforum wilde komen. Natuurlijk hoefde ik daar niet lang over na te denken.......JA natuurlijk! Ik vind het helemaal geweldig dat ik daarvoor gevraagd ben, ben er helemaal trots op! Bedankt meiden dat jullie mij erbij willen hebben!

-----------------------------------------------

Ik heb de laatste tijd weinig kunnen plaatsen, maar ik heb niet stilgezeten hoor! Alles wat ik gemaakt heb zijn DT projectjes en die kan ik helaas nog niet laten zien, maar ik kan jullie wel een paar sneak peaks laten zien ;-)



Bedankt voor je bezoekje/Thanks for stopping by

You Might Also Like

7 reacties

  1. Gefeliciteerd Alma, je maakt altijd mooie creaties. En dat kan je zien aan de sneak peaks. Zo te zien dat dat weer super creaties. Ben reuze benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Alma van harte gefeliciteerd! De sneak a peaks zien er veelbelovend uit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He wat goed joh!! Gefeliciteerd hoor!! Je krijgt het er maar druk mee zo!! Ben benieuwd wat we allemaal in het magazine te zien krijgen van jou, wordt vast weer heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou ik vind het niet zo vreemd dat ze jou vragen hoor Alma , je maakt super mooie creaties !! Van harte gefeliciteerd hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Onwijs leuk voor je Alma, je maakt ook super mooie creaties...Gefeliciteerd....

    Nog bedankt voor je commentaar op mijn kaart Alma....hij is al aardig opgeknapt ;o)

    Diana x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé leuk dat je bij het designteam gekomen bent! Zo te zien heb je het wel druk met je projectjes! Het ziet er weer leuk uit!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. van harte hoor alma!!! en ben bvenieuwd naar de hele sneak peak hihhihi

    BeantwoordenVerwijderen

Follow Me