Sister Love

Voor mijn werk heb ik deze LO gemaakt; weer met een geverfde achtergrond want dat is ontzettend leuk om te doen en het effect is geweldig (v...

Voor mijn werk heb ik deze LO gemaakt; weer met een geverfde achtergrond want dat is ontzettend leuk om te doen en het effect is geweldig (vind ik zelf)! Mijn dochters zijn zelf aan het fotograferen gegaan en van al die foto's vond ik dit één van de mooiste. Het papier is van K&Company "Smitten". De tekst Sister (font Linda's Lament), Love (font Storybook) en de hartjes zijn gesneden met de Silhouette. Het label is zelf getekend en het woord "Cherish" geschreven. Forever is geprint met het font "Chalk Dust". De stipjes zijn gemaakt met Tulip 3D verf.

You Might Also Like

8 reacties

  1. Ik vind hem heel mooi. Echt gaaf zo'n geverfde achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend Alma,

    En wat lijken je meiden op jou zeg.

    Ik heb ook een pot Gesso staan en nu eindelijk de inspiratie om er mee te gaan beginnen.

    Lekker kliederen

    Groetjes Daan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig alweer Alma, en inderdaad wat lijken ze op jou zeg. Ik heb je man wel nooit ergens gezien, maar aan foto's te zien lijken ze precies op jou.

    Leuke techniek he ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige Lo heb je weer gemaakt en wat lijken je dochters op jouw!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Alma, wat een mooie meiden, en een geweldig gave LO....Zo mooi ook met je achtergrond en je lettertjes....je gaat geweldig...;o)

    Warme groetjes van Anita.

    oa van de Yahoogroep.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat jullie allemaal de gelijkenis zien tussen ons, zelf zie je dat niet zo.

    Bedankt voor de enthousiaste reacties!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind het een supergave LO en wat een mooie foto!!

    BeantwoordenVerwijderen

Follow Me