Het "grote" Project

Niet zozeer groot in formaat, maar wel groot voor een kaarten-scrapster die steeds meer aangetrokken word door het "echte" scrapwe...

Niet zozeer groot in formaat, maar wel groot voor een kaarten-scrapster die steeds meer aangetrokken word door het "echte" scrapwerk ;-) Heeeeel lang geleden schreef ik over een project waar ik mee bezig was, maar wilde er geen sneak peak van plaatsen want ik wist dat jullie dan heeeel lang zouden moeten wachten voor je het eindelijk te zien zou krijgen; ik ben nl nogal een langzame scrapper ;-) In oktober ben ik er aan begonnen en afgelopen weekend was hij eindelijk klaar! Ter ere van mijn moeders 65ste verjaardag, haar 65 jaar in een notedop.....

Voor dit boekje heb ik papier van Basic Grey (hoe kan het ook anders ;-) ) "Infuse" gebruikt. Om mijn moeder de gelegenheid te geven zelf een journaling bij de foto's te schrijven heb ik hier en daar een tag tussen geschoven.

You Might Also Like

13 reacties

  1. Holi Moli wat een super mooi scrapbook heb je gemaakt Alma.....ben heeeeel benieuwd wat je moeder ervan vindt !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje zeg! Wat prachtig gemaakt Alma!! Een super leuk idee ook en ik denk dat je moeder het erg kan waarderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een geweldig boek! Ik neem aan dat je moeder sprakeloos was, net als dat ik ben!
    Te gek Alma helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend gaaf boekje. Je maakt echt mooie dingen, helemaal mijn smaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je maakt mooie dingen Alma, dit boekje vind ik ook erg leuk gemaakt zo met die oude foto's.

    groetjes, Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw alma! wat een mooi album :D
    Dat vind je moeder vast geweldig!
    Gefeliciteerd hoor met je moeder :D

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er geweldig uit. Daar zitten aardig wat uren in. wat zal je moeder daar blij mee zijn. Gr Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, Alma......geweldig het boekje.
    Je hebt er veel tijd en liefde ingestoken en dat is echt te zien.
    Groetjes Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oohhhhhhhh zit echt met open mond te kijken, wat geweldig mooi heb je dat gemaakt, je hebt echt eer van je werk want het is werkelijk helemaal top gemaakt, echt een heel mooi kado

    BeantwoordenVerwijderen
  10. tjeeeeeeeeeeee wat een prachtige creatie Alma, ben er helemaal fan van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterend boekje heb je voor je moeder gemaakt Alma! Ik weet zeker dat je haar hiermee heel erg ga verassen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauuuw dit is super.Ik kan me voorstellen dat je hier lang mee bezig bent geweest.Ik denk dat ze dit een pracht cadeau zal vinden,zo persoonlijk,echt geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow wat zal ze daar blij mee zijn Alma, echt een kunstwerk, iets om te koesteren is het :D!

    BeantwoordenVerwijderen

Follow Me