2 beertjes

Mijn nieuwste aquarel. Ik zit nog steeds in een expirimentele fase ;-) Ik moet leren niet zo precies te werken en meer de nat in nat technie...

Mijn nieuwste aquarel. Ik zit nog steeds in een expirimentele fase ;-) Ik moet leren niet zo precies te werken en meer de nat in nat techniek toe te passen. Dat is in dit schilderij redelijk gelukt want je ziet dat in de beren de kleuren van de achtergrond gelopen zijn en dat was de bedoeling. Ik ben er zelf tevreden over, vind de kleuren erg mooi geworden. Dit is het plaatje dat ik gebruikt heb als voorbeeld. Het sjaaltje van de rechter beer is bewust weggelaten. Ik vond het anders te gemaakt overkomen op het schilderij.

You Might Also Like

8 reacties

  1. Heel mooi hoor. Dat doe ik je niet na. Lijkt me best lastig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat geweldig knap,ik doe je het niet na

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeeetje Alma echt geweldig gedaan , ik ben al blij dat ik mijn stempels in kan kleuren hihihi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat knap van je! Ik vind de kleuren op de achtergrond heel mooi! Ik wilde dat ik zo kon tekenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jeeeetje wat knap zeg, prachtigggg vind ik het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat geweldig gemaakt Alma! Aquarel lijkt zo makkelijk maar is hartstikke lastig, zeker als je zo precies bent(een pietlut noem ik mezelf hahaha) Echt heel knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je weer een mooi kunstwerkje gemaakt Alma, erg knap gedaan!Het begint eerlijk gezegd bij mij ook weer te kriebelen als ik je mooie aquarel zie

    BeantwoordenVerwijderen

Follow Me