Smoelenbord

Voor de nieuwe winkel van Paper&Pictures hebben alle Papergirlz een 'smoelenbord' gemaakt. We kregen allemaal dezefde sketch en ...

Voor de nieuwe winkel van Paper&Pictures hebben alle Papergirlz een 'smoelenbord' gemaakt. We kregen allemaal dezefde sketch en het formaat moest 30x40 zijn. Dit is wat ik ervan gemaakt heb.

Het papier is van Basic Grey en de foto's zijn allemaal in sepia afgedrukt. Alle randjes zijn gedistressed en de tekst, letter en het kader zijn gesneden met de Silhouette.

Bedankt voor je bezoekje/Thanks for stopping by

You Might Also Like

7 reacties

  1. Wow, wat een super mooie lay-out. Heel mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi geworden en volgens mij had ik hem al in de winkel zien hangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is echt heel mooi Alma! Maar dat is eigenlijk alles wat je maakt!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind 'm helemaal super Alma. Zoveel op te zien en dan zie je steeds weer iets nieuws. En die lieve lobbes van je staat zo mooi op de foto, hoog knuffelgehalte!!!

    groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super!! Heb je bord natuurlijk ook al in het echt gezier, een waar kunstwerk!!

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die ziet er leuk uit! Ik vind het papier erg mooi bij de foto's passen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig! Heel stijlvol! Mooi die combi van dat papier met sepia foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Follow Me