Just Us

Gisteravond heb ik weer meegedaan aan de online crop en het is me gelukt hem in 1 avond af te krijgen! Ik heb me niet helemaal aan de opgege...

Gisteravond heb ik weer meegedaan aan de online crop en het is me gelukt hem in 1 avond af te krijgen! Ik heb me niet helemaal aan de opgegeven sketch gehouden; eigenlijk had de donkerbruine strook over het volledige vel moeten lopen maar aangezien er zulke mooie swirls op het papier van Kaiserkraft staan heb ik hem wat kleiner gemaakt. De donkerbruine swirl is gesneden met de Silhouette, de teksten zijn gemaakt met stickers, zelfmaak rub-ons en de printer. De stempel is van AL.



Bedankt voor je bezoekje/Thanks for stopping by

You Might Also Like

5 reacties

  1. Deze is ook weer super geworden!! Ik vind dat papier echt prachtig. Zal es even kijken of ik dat idd ook gekocht heb.

    groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie lo zeg!
    waar was die on-line crop? en hoe werkt dat?
    ps geweldig papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie LO Alma.
    En een sketch is een leidraad, hou me bijna nooit aan een sketch. Vind het juist leuk om er een eigen swing aan te geven :)

    Groetjes,
    Je Collega uit het zuiden :)
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super mooi Lay Out, Alma, geweldig!
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor Alma!! en een schets is toch ook alleen maar bedoeld als uitgangspunt?! Leuke foto ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Follow Me