Stap voor Stap

Voor het DT van Creabest moeten we per maand 1 stap-voor-stap LO maken. Dit houd in dat we een LO maken die heel goed door beginnende scrapp...

Voor het DT van Creabest moeten we per maand 1 stap-voor-stap LO maken. Dit houd in dat we een LO maken die heel goed door beginnende scrappers gemaakt kan worden. Voor deze LO's mogen we geen gebruik maken van stans- en/of embos apparaten. Best moeilijk hoor als je zoals ik heel veel doet met de Silhouette. Maar aan de andere kant wordt je creativiteit er ook wel weer door geprikkeld. Voor mijn titels pas ik de ouderwetse methode weer toe, zoals ik het deed voor de Cricut en de Silhouette, in spiegelbeeld uitprinten en dan uitknippen.

Kijk voor de werkbeschrijvingen van deze LO's op de site van Creabest. De nieuwe webwinkel gaat één dezer dagen online dus mocht je nog op de oude terecht komen probeer later nog even weer. Het is het wachten zeker waard want de nieuwe webwinkel ziet er toppie uit!


Bedankt voor je bezoekje/Thanks for stopping by

You Might Also Like

10 reacties

  1. Wow wat zijn ze beide gaaf Alma,echt prachtig,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! En het leuke van de "ouderwetse" manier vind ik dat je zoveel keuze hebt in lettertypes! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor Alma, ik vind vooral de bovenste heel gaaf, hele leuke indeling!!!

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. superrrrr Alma....en de bovenste heeft je zeker geprikkeld ;o)

    Diana x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. superrrrr Alma....en de bovenste heeft je zeker geprikkeld ;o)

    Diana x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oo wat een schitterende layouts weer Alma!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie lo's heb je weer gemaakt, Alma. Dat zal best wel even weer wennen zijn zonder de silhouette maar ze zien er toppie uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke layouts zeg krijg er inspiratie van.
    Groetjes
    Daantje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige LO's Alma! En wat jij ook in je handen krijgt, het ziet er altijd even mooi uit dus die Silhouette kan de deur uit hoor ;) hihihi! Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Alma,
    Je kent mij niet, maar ik volg jou altijd wel op de voet (via je blog dan ;o)Vind dat je superwerk maakt!!
    Ik heb je getagged. Kijk maar eens op mijn blog: http://conniesscraphoek.blogspot.com
    Groetjes van Connie.
    ps. Als je het niks vindt, negeren maar ;o)

    BeantwoordenVerwijderen

Follow Me