Family Tradition

Het is bij ons in de familie traditie dat de kleinkinderen in de kerstvakantie kniepertjes gaan bakken bij oma. Kniepertjes zijn hele dunne ...

Het is bij ons in de familie traditie dat de kleinkinderen in de kerstvakantie kniepertjes gaan bakken bij oma. Kniepertjes zijn hele dunne koekjes, zoiets als de rolletjes van vegter maar dan plat ;-). Dit vinden ze altijd heel gezellig.....en lekker! Van deze traditie heb ik een mini-album gemaakt, en omdat je tijdens het kniepertjes bakken niet zonder ovenhandschoen kan heb ik het album in een ovenhandschoen gestopt. De ovenhandschoen kreeg ik een keer bij een doosje pleisters :-) en de kleur paste perfect bij het prachtige papier van Imaginisce. De pagina's van het album zijn uitgesneden met de Silhouette en opgebouwd uit een laag cardstock en aan beide zijden het dessin papier, voor een mini album is dit stevig genoeg.






Een aantal detail foto's

Bedankt voor je bezoekje/Thanks for stopping by

You Might Also Like

14 reacties

  1. heel mooi!
    wel een grappig woord...kniepertjes, dat ken ik helemaal niet :) is het een soort peperkoek?
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn vriendinnetje (uit Groningen) had het er pas toevallig over, kende het zelf ook niet hoor, die kniepertjes. Superleuk boekje geworden, leuk ook al die kleine details en vooral dat mini-ovenwantje, erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wat een gaaf idee met zo'n handschoen bescherm je gelijk je boekje! slim en mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw Alma wat een vondst zo met die handschoen en wat super leuk boekje....

    diana x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Woww Alma heel erg mooi,de kleuren en de frutsels erbij en hoe kom je erop om het boekje in een ovenhandschoen te stoppen,heel gaaf,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is het weer een leuk boekje geworden ALma, vind het idee van de overhandschoen helemaal super. Hoe kom je erop?! haha

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig boekje en een geweldig idee die ovenhandschoen!!!

    groetjes Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuk boekje heb je weer gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er onwijs gaaf uit!
    Da's een super idee die ovenhandschoen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een superleuk idee Alma.

    Groetjes
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alma, wat een superidee. Ik vind hem geweldig en de juiste kleurencombi. Ik ken het ook niet maar aan je liefevolle boekje te zien een traditie om nooit over te slaan....Made with love...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk idee om dat boekje in een ovenwant te stoppen!! Het boekje ziet er ook heel erg leuk uit!!!
    groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ken het wel mijn vader komt uit Hattem en die had het ook wel eens over kniepertjes ! Ziet er gaaf uit Alma super leuk idee in een ovenwat !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hmmmmm, kniepertjes, heerlijk!
    Wat een ontzettend leuk idee en het boekje is heel mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Follow Me