Vogelhuisje in de kerstboom

Op de blog van Nichole Heady stond het patroon van dit schattige vogelhuisje. Voor de kerstboom in de klas van mijn zoon Rick heb ik er twe...

Op de blog van Nichole Heady stond het patroon van dit schattige vogelhuisje. Voor de kerstboom in de klas van mijn zoon Rick heb ik er twee gemaakt. Ik had ze vergeten op de foto te zetten voor hij ze meenam, maar vandaag mochten ze weer mee naar huis en kon ik ze alsnog op de foto zetten.



En Rick vond ze zo leuk dat hij er ook nog 2 heeft gemaakt. Over het algemeen is het niet zo'n knutsel kind, hij speelt het liefst buiten met zijn skelter of trekkers, maar met deze huisjes was hij toch heel enthousiast bezig en daar kon ik echt van genieten ;-)

Bedankt voor je bezoekje/Thanks for stopping by

You Might Also Like

9 reacties

  1. Hele mooie huisjes, ik vind ze zo schattig. En wat knap dat hij toch zelf ook nog wat heeft gemaakt. Wat is dat spul dat je voor sneeuw hebt gebruikt???

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie huisjes zeg,echt schitterend,net als de rest van je creatie`s.
    groetjes emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Alma,
    Ik vind je vogelhuisjes schitterend geworden!! :D :D
    Ik heb iets voor je op mijn blog staan :-)

    Groetjes en een fijn weekend,
    Leonie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke dingen maak je toch iedere keer weer. Schattig deze vogelhuisjes. Ik heb even op het blog van Nichole Heady gekeken (bedankt voor de tip), maar kan geen patroontje van het vogelhuisje vinden. Kijk ik niet goed?
    Ik kom regelmatig even gluren op je blog!
    Groetjes,
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Els, ik heb de link even aangepast, nu kom je rechtstreeks bij het huisje. Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, Alma, dank je. Ik ga er straks meteen mee aan de slag. Ben er echt heel blij mee.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke vogelhuisjes. geweldig idee Alma. Ik wens je alvast: Fijne kerstdagen. Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatjes Alma en die van je zoon ook,heeft vast jou knutsel talent,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Altijd een feestje op je blog, zo geweldig mooi.

    Fijne kerstavond nog en een fantastisch 2009

    Anita Izendoorn

    BeantwoordenVerwijderen

Follow Me