Kerstballen

Op mijn werk komt een kerstboom te staan en voor die kerstboom mochten mijn collega's en ik de kerstballen versieren. Ieder kreeg 6 ball...

Op mijn werk komt een kerstboom te staan en voor die kerstboom mochten mijn collega's en ik de kerstballen versieren. Ieder kreeg 6 ballen mee. Ik had geen flauw idee wat ik er van moest maken, alleen dat ik 2 kerstballen wilde omtoveren tot sneeuwmannen. Dit idee kreeg ik door de sneeuwmannen op de blog van Linda. Ik vind ze zelf erg schattig geworden en de overige kerstballen zijn ook naar mijn zin. Twee ervan zie je op de foto ;-)

Bedankt voor je bezoekje/Thanks for stopping by

You Might Also Like

8 reacties

  1. onwijs gaaf gedaan Alma en ik vind het al knap dat ze niet kapot zijn gegaan ;o)

    Diana x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee Alma ze zien er supers uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze leuk geworden! Leuk, ik zie nog een glimp van jou in de kerstbal!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat geinig Alma.
    Wij moesten ook versieren :(
    Had helemaal geen inspiratie. Wou dat je dit eerder op je blog had gezet :)

    Had ook de keramieke sneeuwpop (koekjespot) mee. Die is op zich wel leuk geworden.

    Groetjes,
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schatjes Alma. ik word helemaal verliefd op ze.

    Gonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Owwwwww wat zijn ze gaaf zeg , prachtig gemaakt Alma !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje die zijn schattig zeg en hoe heb je dit voor elkaar gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow!! Wat gaaf geworden Alma!! Ze zien er super lief uit! Ik heb een award voor je op mijn blog ;)
    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen

Follow Me