Op de Cover!!

Het was al weer een tijdje geleden dat ik de kaarten voor de Cards Only had verstuurd en ik was heel benieuwd of ze er ook in zouden komen. ...

Het was al weer een tijdje geleden dat ik de kaarten voor de Cards Only had verstuurd en ik was heel benieuwd of ze er ook in zouden komen. En tot mijn grote verbazing en trots staat één van die kaartjes op de cover. Ik wilde het eerst niet geloven toen het me verteld werd, dacht dat het een grap was, maar het is dus echt waar!!! Gisteren heb ik hem dan eindelijk zelf kunnen bemachtigen en ik moet zeggen, het geeft een enorme kick een blad in de schappen van de boekhandel te zien staan met je eigen kaartje op de cover!


Bedankt voor je bezoekje/Thanks for stopping by

You Might Also Like

8 reacties

  1. het zijn wel weer superleuke kaartjes die je gemaakt hebt Alma. Je verdient het ook om op de cover te staan.

    Gonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem SUPER mooi!!!!
    Echt een mooie blikvanger op de Cover.
    Gefeliciteerd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je mag er best trots op zijn Alma ze zijn ook super mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja dat geloof ik dat het een kick geeft maar het is ook wel weer een bjoetie van een kaart Alma!! Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En dat je een eigen stijl hebt, blijkt wel toen ik het blad in de winkel zag staan. Want ik dacht direct: "hé, dat is een kaartje van Alma." Grappig, hè?! Gefeliciteerd hoor! Het is echt een eer, zeker iets om trots op te zijn. Ga zo door!
    Groetjes van Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Niet zo gek hoor dat jij op de cover staat. Het is een geweldig mooi kaartje en hij spat echt van het blad af. Geweldig gewoon en je mag daar zeker trots op zijn... Trouwens al je kaartjes zijn weer super, je layouts mogen er ook altijd zijn...liefs Rozella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En ik sluit me helemaal aan bij de vorige reacties!! Blijf maar lekker stuiteren, je hebt het verdiend, de kaartjes zijn (alweer) prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen

Follow Me