Bourtange

Oei, het is al even geleden dat mijn blog ge-update is! Ik kreeg zelfs al de vraag van verschillende kanten of ik nog wel scrap. Jazeker hoo...

Oei, het is al even geleden dat mijn blog ge-update is! Ik kreeg zelfs al de vraag van verschillende kanten of ik nog wel scrap. Jazeker hoor, misschien nog wel meer als ooit tevoren, maar heel veel dingen kan ik gewoon nog niet laten zien, alhoewel dat niet zo heel lang meer duurt ;-) Maar zondag heb ik even lekker voor mijzelf gescrapt en na gisteravond nog een paar dingetjes te hebben afgewerkt kan ik hem nu plaatsen. Hij is gemaakt naar aanleiding van een sketch op het scrapbook forum.


Het papier is van October Afternoon en de basis is een vel van Basic Grey. De tekst Bourtange is gesneden met de silhouette en de tekst een dagje is een zelfmaak rub-on. De transparante klok is gestempeld met een stempel van Heidi Swapp en de ticket is ook gestempeld met een stempel van Autumn Leaves.


Een paar details:Bedankt voor je bezoekje/Thanks for stopping by

You Might Also Like

10 reacties

  1. Ik vind 'm helemaal geweldig Alma. Ook bij jou is er zoveel te zien. Hoe heb je die rondjes gemaakt, het lijkt wel airbrush.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wonderschoon Alma. Ik ben zelf heel bang voor 't "grote vlak", maar ik kijk mijn ogen uit bij jouw LO's, super! Je kaarten in Cards Only waren trouwens ook weer om te smullen, geweldig: je hebt je plaats op de cover dik verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie LO! en Bourtange is idd heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superrrrrr mooi gedaan weer Alma ! En je creaties in CO zijn ook prachtig mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wateen schitterende lay out heb je weer gemaakt, enne je kaartjes in de cards only ook zo geweldig mooi
    Groetjes tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterende LÓ en je kaartjes in de CO zijn weer heel erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf zeg en ohhhhhhh wat zijn je kaarten mooi in Cards Only....liefs van een grote fan Rozella...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig weer Alma en ook weer complimenten voor je kaartjes in de CO!! Ik heb een award voor je op mijn blog! Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige lo Alma...tis weer een genot om naar te kijken !!

    Diana x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi deze lo! Ik had je al wel bij mijn links maar nog niet echt tijd gehad om eens rustig je blog te bekijken. Mooi blog!
    Groetjes Renny

    BeantwoordenVerwijderen

Follow Me