"Lift" Kerstkaartje

Ik ben een enorme fan van de scrapstyle van Rozella . Rozella is onlangs uitgekozen als één van de 3 genomineerden voor de Queen of the Scra...

Ik ben een enorme fan van de scrapstyle van Rozella. Rozella is onlangs uitgekozen als één van de 3 genomineerden voor de Queen of the Scrapbook Magazine, en dat vind ik meer dan terecht want ze scrapt zo mooi!! Ik zag van haar de LO "Always" en ik vond die zo ontzettend mooi dat ik hem heb gelift voor een kerstkaartje. Rozella, bedankt voor de inspiratie en je mooie sketch!Het gebruikte papier is van "Senic Route", de stempels zijn van Magnolia en AL, de tekst is geprint, en de cirkel en de hulstblaadjes zijn gesneden met de silhouette. Bij de bloemetjes heb ik een paar ornamentjes gebruikt die ook wel gebruikt worden voor het maken van sieraden.


Detail:

You Might Also Like

11 reacties

  1. Ohhhhhh Alma wat is je kaart mooi geworden en bedankt voor je lieve woorden. Dit kan ik zo waarderen. Maar Alma, je weet ik ben ook een fan van jou en van je altijd lieve kaartjes. Ik maak ze niet meer zoveel maar ik kan er nog wel met veel enthousiasme naar kijken. Misschien maak ik voor deel 2 in de wedstrijd wel een paar kaartjes en dan zal ik zeker kijken bij jou om inspiratie op te doen. Lieve groetjes, Rozella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige kaart. Heel apart. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een geweldige layout inderdaad en zo mooi je kaartje Alma!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is super Alma zag het ook in het SBM ! En die ornamentjes gebruik ik ook vaak op mijn kaartjes geeft weer net iets extra's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jaaa Rozella scrapt beslist superrrrr en je hebt de sketch heel mooi gebruikt voor de kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterende kaart Alma...uiteraard ga ik zo effe een kijkje nemen bij Rozella ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kerstkaart in deze bijzondere kleuren Alma.Weer eens wat anders!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje zeg!
    Groetjes, Ceciel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige kaart Alma! Ik ga zo even kijken bij Rozella, je hebt me nieuwsgierig gemaakt ;) Die spacers die ik gebruik zijn een soort ringetjes die ze normaal gebruiken voor sieraden maar nu steek je er een brad doorheen ;) Bij een knopen/kralen winkel zijn ze te krijgen. Dank je wel voor je Pipoos tip!! Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, die kaart is prachtig zeg!!!
    Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Follow Me