Isn't She Lovely

Eindelijk kan ik jullie weer eens iets nieuws laten zien! Vorige week was er weer een online crop op het scrapbook forum, maar toen heb ik h...

Eindelijk kan ik jullie weer eens iets nieuws laten zien! Vorige week was er weer een online crop op het scrapbook forum, maar toen heb ik hem niet af gekregen en aangezien ik de rest van de week aan het werk was ben ik er niet eerder aan toegekomen om hem af te maken dan vanmorgen. Het schattige meisje op de foto ben ik zelf tijdens een schoolreisje naar de kinderboerderij ;-) Voor de achtergrond heb ik roze cardstock gebruikt (ik moest mijzelf even overwinnen want ik wilde weer wit of bruin pakken :-p) En voor zo'n zoete foto moest ik, van het nieuwe voorraadje papier dat ik onlangs besteld had, natuurlijk de "Stella Collection" van Stacy Claire Boyd gebruiken! De tekst is gesneden met de Silhouette met het font "Angelina", de scallop rand geponsd, de swirl gestansd met een QuicKutz Die en de geprintte tekst gemaakt met het font "Pea Girly Girls print". De gestempelde swirl is van AL en de cirkels zijn gestippeld met bruine scribbles.

Detail:

Op de grote bloem zie je een zelfgemaakte pin!

Finally I can show you a new Lay Out. I started this LO on the online crop at the Scrapbook forum, but I couldn't finish it that night and while I was busy working the last copple of days I had to wait untill today to finish it. The Lovely Girl in the picture is me ;-) And for such a sweet picture I had to use the sweet colours of the "Stella Collection" of Stacy Claire Boyd. I cut the text with my Silhouette and the swirl with a QK die. The circles are made with brown Scribbles and the swirl stamp is from AL.

You Might Also Like

14 reacties

  1. Geweldig mooi, Alma!! En wat een leuke foto van jezelf...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat liefffffff!! En bij zo'n 'zoet' meisje moet je natuurlijk dat prachtige zoete papier gebruiken :)Gave LO! Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit was het wachten weer eens waard. Wat een mooie LO.
    Super details, maar dat ben ik van jou wel gewend.

    Bedankt voor het leuke kommentaar op mijn blogje.
    Ik heb overigens bijna 10 jaar in Zweden gewoond, vandaar dat ik de taal ken. En zo hou ik het ook bij
    Sinikka :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is so sweet-love the layout and the colors

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Woowwwwwwwwww super weer Alma en de kleur helemaal geweldig !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie LO Alma! Wat een leuke foto is dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super wat een gave LO prachtig mooi papier

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ohhhh wat onwijs leuk Alma...en wat was je daar liefff !! daar kan inderdaad echt geen bruin of wit bij ;o)!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super geworden, jij kunt met roze ook supergoed uit de voeten zeg!
    vaker doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze is zeker lovely, een geweldige layout :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jemig Alma, wat een superlayout. Helemaal mijn smaak zeg.... Ga ik eens scrapliften en dat papier om te smullen. Waar o waar heb je dat besteld....Ik hoor het wel....groetjes, Rozella

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een supermooie lo heb je gemaakt ! dat papier past echt perfect bij de foto !

    Groetjes Marsha

    BeantwoordenVerwijderen

Follow Me