Silhouette

Mijn Cricut is verkocht en sinds zaterdag ben ik de trotse bezitster van een Silhouette. Ik ben er al even mee aan het spelen geweest, maar ...

Mijn Cricut is verkocht en sinds zaterdag ben ik de trotse bezitster van een Silhouette. Ik ben er al even mee aan het spelen geweest, maar het is niet iets wat je zomaar even doet; je moet er echt wel even de tijd voor nemen want hij heeft zo ontzettend veel mogelijkheden. Bijna al mijn fonts kan ik er mee uitsnijden (en dat zijn er nogal wat ! ) en er zijn zoveel leuke vormpjes te downloaden, ik ben de komende tijd wel even zoet ;-)

You Might Also Like

9 reacties

  1. Dus we kunnen zometeen weer in volle teugen van je kaartjes genieten. Lijkt me een werelds apparaat! Ik ben benieuwd naar je kaartjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt me aan het denken gezet en ik denk dat ik ook maar overstap.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig hoor. Veel plezier ermee. Ik ben heel benieuwd wat er allemaal mee kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wooooow Alma dat lijkt me een geweldig mooi apparaat, ik heb de Cricut nog, maar deze lijkt me helemaal top!
    veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schitterend apperaat ben heel benieuwd naar je kaartjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heerlijk verwend Veel plezier ermee hoor
    Liefs Moon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een machtig apparaat is dit ook Alma!Heel veel plezier met deze mooie aankoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geniet altijd op jou blog.....
    En nu ben je ook op de Yahoo groep te vinden, veel succes daar hoor en nogmaals van harte welkom op deze groep.

    Warme groet van Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thanks for the information. I think that you should wash your face at least 3 to 4 times a day. You’ll be surprised how much better your face will look.

    BeantwoordenVerwijderen

Follow Me