Noël

Eindelijk eens weer lekker kunnen knutselen vandaag met op de achtergrond de Top 2000, heerlijk!!. Ja, ik weet het, kerst is voorbij maar ik...

Eindelijk eens weer lekker kunnen knutselen vandaag met op de achtergrond de Top 2000, heerlijk!!. Ja, ik weet het, kerst is voorbij maar ik ga vrolijk verder met het maken van kerstkaarten ;-) Ik heb me weer opgegeven voor de kerstaktie van Tiets en mijn voornemen voor het nieuwe jaar is om het aantal kaarten van 50 dit keer te halen! Dit is de 4e kaart die ik alvast kan insturen voor komend jaar. Dit keer heb ik eens geen cardstock gebruikt als basis maar een velletje uit de paperpad "Periphery" van Basic Grey, de rest van het dessin papier komt ook uit die pad. De fasteners zijn een die van QuicKutz, de sterretjes uit een die van de Cuttlebug, de kleine sneeuwvlok is geponsd en de grote sneeuwvlok en de tekst Noel zijn gesneden met mijn nieuwe speeltje de Silhouette. Ongelofelijk hoe fijn hij snijd; ik ben elke keer weer verbaasd als ik het van de mat afhaal :-0 Ik ben ontzettend blij dat ik de overstap van Cricut naar Silhouette gemaakt heb! De Stempel is van Inky Wings en het golfrandje heb ik getekend met behulp van een malletje die ik weer gemaakt had met de Slitpunch en daarna uitgeknipt.

This Chrismascard is made with a stamp of Inky Wings and the paper of the paperpad "Periphery" of Basic Grey. The fasteners are made with a QuicKutz die, the stars with a cuttlebug die, the little snowflake with a punch and the big snowflake and "Noël" with my new toy the Silhouette.

You Might Also Like

13 reacties

  1. Mooi kaartje Alma. ik kan me voorstellen dat je blij bent met je Silhouette. het lijkt me een geweldig apparaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal geweldig Alma en ik begin ook helemaal te twijfelen, ik heb nog steeds de Cricut maar die Silhouette lijkt me toch mooier!
    een fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2008 toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt Marja en Janny! Ja hij is echt geweldig Janny. Ik was ook zeer tevreden over de Cricut, en geloofde er niks van toen men zei dat de Silhouette veel mooier snijd, maar ik zie het nu met eigen ogen. Als Cricut software had geleverd met dezelfde mogelijkheden als de Silhouette was ik niet overgestapt, maar ik baalde er stevig van dat je nog altijd cartridges moet gebruiken, dat was voor mij de reden om over te stappen en nu ben ik dubbel zo blij dat ik het gedaan heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schitterende kaart Alma!!
    Ik wens jou ook al het goeds voor het niewue jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi dit kaartje Alma!Wat fijn dat de Silhouette zo goed bevalt.Ik wens jou en je gezin een hele fijne jaarwisseling en een heel goed 2008!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Congrats on your new toy! I love the card you made, all the blue hues look fab!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow mooi kaartje alma volgens mij druk jij je stempels niet af op glad papier dat vind ik erg mooi en ook heeeeeeel mooi gekleurd dat moet ik nog oefenen
    Liefs moon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje weer, Alma!!
    Een fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2008!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. helemaal leuk weer Alma....ben benieuwd of je de 50 gaat halen ;o)

    Ik wens je alvast een gelukkig, gezond en creatief 2008 toe :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Alma, wens je een heel mooi, creatief en gezond 2008! Zo je eerste creatie met de S is gelijk een Beauty!
    groetjes, Monique W.(van de Cc)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart Alma , heb dat papier ook nog liggen je brengt me op een idee ! super je nieuwe apparaat , veel plezier ermee en ik wens je al het goeds en veel gezondheid voor 2008 !!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties!

    Moon, ik druk mijn stempels af op aquarel papier en kleur ze dan in met aquarel verf.

    BeantwoordenVerwijderen

Follow Me