Een Pot vol...

Op zoek naar kadootjes moest ik ineens denken aan de potten die je wel bij de HEMA of Xenos ziet met daarin ingrediƫnten om koekjes te bakke...


Op zoek naar kadootjes moest ik ineens denken aan de potten die je wel bij de HEMA of Xenos ziet met daarin ingrediƫnten om koekjes te bakken.
Leuk, maar dan wilde ik het eigenlijk liever zelf maken, nog veel leuker toch?

Aangezien ik niet zo'n bakster ben moest ik wel eerst op zoek naar geschikte recepten; iets wat ook nog eens leuk staat in een pot!
Google is je beste vriend en ja hoor, al snel kwam ik terecht op Gewoon Marieke en vond daar precies wat ik zocht: Een Pot vol Brownies.

De potten haalde ik bij de Action en na het klaarzetten van de ingrediƫnten kon het vullen beginnen.
Marieke heeft een aantal handige tips [ze heeft er ook video's van gemaakt] en aan de hand daarvan was het een piece of.....brownies :)


Ik denk dat er in de toekomst meer van deze kadootjes gemaakt gaan worden want ik vond het ontzettend leuk om te doen. Mijn laagjes zijn ook erg goed gelukt [al zeg ik het zelf :) ].
In plaats van etiketten op de potten te plakken koos ik ervoor om een label aan de pot te hangen met binnenin de bereidingswijze van de brownies.


Nu maar hopen dat de ontvangsters het net zo leuk [en lekker] vinden als ik!

You Might Also Like

0 reacties

Follow Me