My Stuff is verhuisd!!

Al heel lang was ik niet meer tevreden over de blog naam My Scrap Stuff.  Ik had hem al ingekort tot My Stuff omdat ik al een hele ...



Al heel lang was ik niet meer tevreden over de blog naam My Scrap Stuff. 
Ik had hem al ingekort tot My Stuff omdat ik al een hele tijd niet meer scrap, maar ik kon er niet echt aan wennen.

My Stuff is wel een hele brede naam natuurlijk, iets wat ik ook nu weer zocht, maar je kunt niet uit de naam halen dat deze blog over de door mij gemaakte dingen gaat. 
En dat is wat ik wilde, plus dat de naam al mijn creativiteiten moest omvatten en niet maar één hobby. 
Het was even brainstormen, maar ik heb hem gevonden in 


Simpel, duidelijk en precies wat ik zocht!
Inmiddels staat de blog online en de inhoud van deze is volledig mee verhuisd naar het nieuwe plekje op het www.

My Stuff  blijft nog een tijdje online zodat iedereen de kans krijgt om mijn nieuwe blog te vinden, maar vanaf nu zal alleen simply made by Alma ge-update worden.

Ik hoop dat jullie met mij mee verhuizen en/of me weer gaan volgen op Bloglovin'

Tot ziens op simply made by Alma!!


You Might Also Like

0 reacties

Follow Me