Druk, druk en een verhuizing

De wol en haaknaalden zijn nog steeds niet uit de kast geweest. Ik heb het veel te druk met andere dingen: kozijnen en deuren schilderen, be...


De wol en haaknaalden zijn nog steeds niet uit de kast geweest.
Ik heb het veel te druk met andere dingen: kozijnen en deuren schilderen, behangen, de tuin een beetje netjes maken, en ondertussen heb ik ook mijn boekenblog verhuisd naar Wordpress [daar hoefde ik gelukkig niet te schilderen en behangen ;) ]

Ik ben jarenlang een enorme Blogger fan geweest, en dat ben ik nog want deze blog blijft gewoon waar hij is, maar met A Novel Place wilde ik meer dan mogelijk is bij Blogger.
Het heeft heel wat uurtjes bloed, zweet en tranen gekost maar dan heb je ook wat.

Ik zou zeggen; kom eens kijken naar waar ik alle uren dat ik ook had kunnen haken in heb gestopt ;)

You Might Also Like

0 reacties

Follow Me