Poncho No 3

Gehaakt met het restant van de eerste 2 poncho's. Net als de 2e poncho is deze gemaakt uit 1 stuk en de kraag is wederom gehaakt met de ...

Gehaakt met het restant van de eerste 2 poncho's.
Net als de 2e poncho is deze gemaakt uit 1 stuk en de kraag is wederom gehaakt met de geweldige verticale stokjes ribbels.




Ik moet eerlijk zeggen dat, toen ik er mee bezig was, ik twijfelde over deze combinatie maar nu hij af is is hij toch wel erg mooi!


Tja en deze foto zegt genoeg denk ik, no 4 is in de maak.
Bij een Zeeman hier niet zo heel ver vandaan hadden ze nog volop van deze grijs/blauwe tint en dochterlief 2 wilde daar heel graag een poncho van.

Deze wordt weer volgens het patroon van de Ellen Poncho en bestaat uit twee aan elkaar gehaakte lappen.

Ik schiet al lekker op, ben al over de helft . . . . . ;-)

Gebruikt materiaal:

3 bollen Zeeman Tweed crème
3 bollen Zeeman Tweed bruin
Haaknaald no 8

---------- * Leuk dat je er was, groetjes Alma * ----------

You Might Also Like

4 reacties

  1. Hallo Alma,
    Mooie poncho is dit!
    Ik ben een beginnende haker en zou graag het patroon willen!
    Waar kan deze vinden of wil je die mij toesturen?
    Alvast bedankt.
    Grt,
    Ed

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook heel nieuwsgierig naar dit patroon want wat heb je deze mooi gehaakt.
    Groetjes Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook heel nieuwsgierig naar dit patroon want wat heb je deze mooi gehaakt.
    Groetjes Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit is dezelfe als Poncho no.1, alles wat je moet weten om deze poncho te haken vind je hier
      http://my-scrapstuff.blogspot.nl/2014/12/poncho.html

      Verwijderen

Follow Me